Breaking News
Home » Info Sukan » Liga Super 2011 | Team Rusa Makin Patah Kaki | Keputusan Perlawanan 12-04-2011

Liga Super 2011 | Team Rusa Makin Patah Kaki | Keputusan Perlawanan 12-04-2011

Apo kono eh jang..team rusa patah kaki..huhu.Negeri Sembilan kalah lagi ni dengan Kedah 0-2.Kalah kek tempat sendiri lagi tu.Cerita apa ni?? ni haa pasal Liga Super 2011.Perlawanan 12-04-2011..Mungkin korang tak minat kot dengan bolasepak tempatan ni..mungkin ramai yang lebih memuja cheasea,MU,Arsenal mahupun liverpool..Tapi apa yang aku nak bicarakan kat sini ialah tentang kesetiaan penyokong..

Sebenarnya bukan apa..selalunya bila team itu menang pasti semua orang memuji..tapi bila kalah dan kalah kalah lagi..gerenti kena kutuk gila gila punya..Tapi kalau kita penyokong setia, aku rasa kita tetap bersama dalam apa juga keadaan.Menang kalah biasalah adat bertanding.

Mungkin ada sebab sesuatu pasukan itu kalah..nak salahkan jurulatih tak boleh juga..sebab yang main atas padang adalah pemain..Apa yang penting perbaiki setiap kelemahan untuk perlawanan akan datang.. Selain kekalahan 0-2 Negeri Sembilan kepada Kedah kat bawah tu keputusan perlawanan Liga Super 2011 pada 12-04-2011

Pahang (0) – Johor FC (0) , Harimau Muda (1) – Kuala Lumpur (0) , Felda United (0) – Selangor (1) , Sabah (2) – Perlis (2) , T Team (0) – Terengganu (1) , Perak (4) – Kelantan (0)

Check Also

Keputusan Liga Super 28 Oktober 2017

Keputusan Liga Super 28 Oktober 2017

Keputusan Liga Super 28 Oktober 2017. Hari ini berlangsung perlawanan yang ke 22 yang juga …

2 comments

  1. kadang2 pemain sengaja biarkan team mereka kalah kerana itu juga salah satu cara protes kpd pengurusan kelab…

    cth pasukan kedah…dari dulu lagi mmg dah terkenal dgn peel mcm nih.x puas hati jer, main cincai…

    hee

  2. n9 dulu best sgt tgk main..meriah sgt…

    skrg…waduuh2…kureng minat..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *