Breaking News
Home » Info Sukan » Liga Malaysia | Singapura Kembali Beraksi

Liga Malaysia | Singapura Kembali Beraksi

Perkembangan terkini Liga Malaysia dimana Singapura akan kembali mewarnai Liga Malaysia setelah 17.Pasukan Singapura akan menyertai Liga Super dan Piala FA bila bermulanya musim baru nanti.Ini adalah hasil perjanjian 4 tahun antara FAM dan FAS dimana ianya lebih kepada pembangunan pasukan muda kedua dua negara.

Dengan perjanjian ini Harimau Muda A akan bersaing dalam Liga Singapura manakala Young lions akan bermain dalam Liga Super.Kira perjanjian menang2 lah macam ni.Aku rasa dengan cara ini akan memberi lebih ruang kepada pemain muda kedua dua negara menimba pengalaman demi kemajuan bolasepak kedua dua negara.

Oklah..13-07-2011 Malaysia bertemu Arsenal.Harap pemain negara mampu bermain dengan sebaik mungkin walaupun ini cuma perlawanan persahabatan..jersi mana yang akan penuh kat stadium nanti ni? Merah ke Kuning? ehh Merah – Kuning..macam yang 9 Julai hari tu je..hehe Peace..no More dot dot

Check Also

The Red Warriors

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ?

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ? Itulah persoalan yang mungkin bermain difikiran peminat bolasepak …

3 comments

  1. dgr2 arsenal main2 je nak lwn mlsia.tkut 10-0..hahaha…video-lengkap perhimpunan-bersih-20

  2. itu perkembangan bagus..dah lama singapura x msuk dalam MSL neh..

    arsenal vs mas??emm cam biasa..mesti sengit permainan..hope takde yang injured heheh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *