Home » Santai » Lemas

Lemas

As Salam..amacam cuti hujung minggu? seronok ? semuanya bergantung macam mana korang semua menghabiskan masa cutikan. Aku macam biasa je..cuti lepak rumah layan anak-anak.sebab hari biasa masa agak terhad.Sekarang ni banyak betul kes lemas.Lemas kat sungai,parit dan laut.Yang terbaru di Pantai Cherating, semalam. Seorang anggota polis dan dua anak tirinya lemas ketika mandi di pantai..
Sebut bab lemas mandi lain ini..aku pernah alaminya juga.Masa tu kat Pulau Tioman.Sebab aku terlalu asyik layan scuba..tak sangka pula terus dibawa ombak bawah batu..fuhh..syukur umur masih panjang.Mujur juga ada kawan aku yang berhampiran selamatkan.Dah lama dah berlaku.Masih ingat lagi tarikhnya..10 Disember 1997.. aku pernah tulis entri tu kat sini..Tragedi 10 December..!!

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. x reti berenang dan takut kalau lemas ..

  2. Tak pernah lemas lagi, lemas bercinta pernah lah kah kah kah…tahun 1997 belum kenal erti blog/blogspot pun 🙁

  3. kadang2 kita rasa keadaan /tempat selamat untuk mandi/bermain tapi tu la, siapa yg menduga tragedi datang.

  4. Azhafizah[フィザ]

    pernah juga lemas beberapa saat dalam air sungai..almaklumlah tak pandai berenang..=___=’

  5. aku dh pobia nk mandi kt pantai or air terjun bile byk kes mati lemas dan kencing tikus ni..seriau aku

  6. pnah lemas kecik dulu..huhu..^^

  7. hampir2 lemas jga..kat air terjun,gatai nk g tempat dlm..kaki tak smpai,nsib baik mnyelam & pegang baju mmbe =__=””..huhu..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *