Menu Tutup

Layan Semangkuk

As salam , baru berkesempatan untuk mencoretkan sesuatu. Hari ini memang tak ada perasaan pada blog sebab otak kekusutan akibat demam. Baru kena hujan sikit dah tak tahan dah. Dah tak macam dulu lagi.. dugaan..
Hari ini nampaknya selera memang menjadi-jadi walaupun demam. Bukan semangkuk dah tapi bermangkuk-mangkuk tapi tak ler sampai jadi mangkuk hayun..hehe..

Tu dia.. bubur pulut hitam campur durian plus roti..hehe.. ni dah siap disejukkan dah ni dalam peti sejuk.. demam-demam pun layan benda sejuk.. makin menjadi selsema eh.. haha.. 

6 Comments

  1. shida'R

    biasala bro..ade msa kite betul2 sakit kdg2 blh jer tahan sbnarnye..kdg2 juga kite blh tahan dan sihat sntiasa..pjalanan khidupan 😉

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *