Home » Santai » Layan Semangkuk

Layan Semangkuk

As salam , baru berkesempatan untuk mencoretkan sesuatu. Hari ini memang tak ada perasaan pada blog sebab otak kekusutan akibat demam. Baru kena hujan sikit dah tak tahan dah. Dah tak macam dulu lagi.. dugaan..
Hari ini nampaknya selera memang menjadi-jadi walaupun demam. Bukan semangkuk dah tapi bermangkuk-mangkuk tapi tak ler sampai jadi mangkuk hayun..hehe..

Tu dia.. bubur pulut hitam campur durian plus roti..hehe.. ni dah siap disejukkan dah ni dalam peti sejuk.. demam-demam pun layan benda sejuk.. makin menjadi selsema eh.. haha.. 

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. biasala bro..ade msa kite betul2 sakit kdg2 blh jer tahan sbnarnye..kdg2 juga kite blh tahan dan sihat sntiasa..pjalanan khidupan 😉

  2. lapar la plak..haiashh..

  3. wah benda ni, best2.. selalu mkn kt kg 😀

  4. dh lama x mamam yg ni.. baru2 ni mamam bubur durian jaa, huh…

  5. antara makann yg aku xske..kekeke..klu roti gardenia buh aiskrim, haa itu ske..kekeke

  6. moga cepat sembuh.. lapar la pulak

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *