Breaking News
Home » Santai » Layan Jambu Air Pun Syok Juga

Layan Jambu Air Pun Syok Juga

JAMBU AIR

Jambu Air
Merah Yang Menggoda
Jambu Air – Cuaca panas sekarang ni elok lah elakkan aktiviti luar kalau boleh. Kalau terpaksa juga berpanas nak buat macam mana..Tapi sambil lepak lepak rumah ni duk perati kat luar nampaknya pokok jambu air meriah kemerahan dengan buahnya.Nampaknya kali ni dengan cuaca panas dan hujan ni menjadi lak buahnya..Apa lagi terjahlah layan jambu air..jom skodeng

jambu air
Merah buat rasa semangat ni.

kicap
Cara lama lama ..kicap + gula + garam + lada ..perhh terangkat

Jambu Merah Menggoda
Sedia untuk di terjah..

Jambu Air Cicah Kicap
Bila Jambu bertemu Kicap.. mestilah best..

Korang suka tak?? biasa tak buat cam ni..??

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. jambu air makan dengan kicap dan gula. memang sedap. hehe. ni yang nak cepat balik rumah makan jambu ni. 🙂

  2. memang terangkat!! suka la sgt2!!

  3. haha.. sama lah wei.. aku pun ada pokok jambu air ni depan umah.. dah berbuah banyak lak.. kalo ada sesape nak datang lah rumah ye.. sodap2.. hehe..^_^

  4. sedapnya…. lama x makan jambu nie…

  5. “nak jambu ayaq…nak jambu ayaq…kiz..kat kg akk ada la pokok jambu ni..punya la lebat sampai tak nampak daun dah..bawah dia kena boh jala supaya tak luruh berterabur atas tanah..cicah kicap+gula,
    pehhh…
    tp taktau la …ada lagi ke tak pokok ni..”

  6. JAMB POTONG KECIK2 CICAH DENGAN KUAH ROJAK.SEDAPNYA T_T

  7. perhhhhh…sedap gile…mana mau cari ni…byk jual jambu madu je…

    pekena dgn kicap….fuuuhhh…

  8. akak tak cicah satu2 tapi akak gaul sekali dgn kicap dan gula tu..pastu baru makan..cucuk dgn garfu…jgn lupa picit cili api..bg podeh!!!!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *