Breaking News
Home » Uncategorized » Layan BBQ.. layan jer..!!!!

Layan BBQ.. layan jer..!!!!

Salam To all blogger dan para pembaca merangkap sahabat2 sekelian..Malam ni baru je lepas melayan mini BBQ..( buat kat beranda rumah je ).Layan melayan adik beradik , anak buah berbuah dan lain lain je.Sekurang kurangnya ada gak aktiviti kekeluargaan..hehehe..Aku ada ambil gambar 3 keping je..tu pun tak apa apa gambarnya..nak tengok gambar klik [baca seterusnya]

Ipar yang berdua tengah melayan asap..hahaha ..kipas jangan tak kipas

sosej..???

Kepak Ayam Macam2 rasa..hehehe

Menu BBQ tadi …. satey buatan sendiri , Ayam macam2 rasa , sosej 1 rasa …3 je kot…maklumlah BBQ mini..layan je..

Check Also

najib letak jawatan

Najib Letak Jawatan Presiden UMNO Dan Pengerusi BN

Najib Letak Jawatan Presiden UMNO Dan Pengerusi BN. Akhirnya setelah banyak desakan dari kalangan dalam …

2 comments

  1. akak kalau org makan..tak ajak akak..mmg hangin dik..

  2. ~…laparnye tengok pic2 tuer…cam terbau-bau plak sampai sini..^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *