Breaking News
Home » Lawak

Lawak

Cemburu Tak Bertempat

Cemburu buta cemburu tak bertempat

Anda suka cemburu? atau paling sembrono orang cakap cemburu buta dan cemburu tak bertempat. Kekadang sifat cemburu ini banyak mendatang keburukan dari kebaikan. Terutama cemburu yang lebih kepada sakit hati dan membawa ke dendam kesumat..kalau ditenyeh-tenyeh memang sampai lumat dah hati tu. Sebab setiap manusia dikurniakan hati dan nafsu yang sentiasa tidak puas dengan apa yang ada disekelilingnya. Jika cemburu …

Read More »

Jangan Ketawa Sebab Anda Dapat Backlink

Jangan Ketawa Sebab Anda Dapat Backlink. Selamat berhujung minggu.. petang-petang ni mari lah jamu minda dengan bacaan ringan.. layan cerita lawak ni yang dah tentu bukan aku yang punya.. sekadar nak berkongsi sambil-sambil aku nak fikir-fikir nak tulis entri terbaru..(sebenarnya mati akal dah ni tak tau nak update apa..). Pastikan jangan ketawa baca lawak pendek ni..tukar lak kalau lawak mesti …

Read More »

Lawak Sesaja Sebab Nak Bagi BackLink

Lawak Sesaja Sebab Nak Bagi BackLink. Cerita Lawak Kisah Lawak – Ini entri tak ada kerja cari kerja..ikhlas untuk sahabat blogger..sambil berhibur sambil memberi backlink..(cerita hanya untuk hiburan semata..tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Kisah 1 Seorang guru bertanya kepada anak muridnye. Guru:Jika ayah kamu mendapat RM80 seminggu dan memberi emak kamu separuh,berapakah yang ayah …

Read More »

Sekali Sekala Gelak Ketawa

Sekali Sekala Gelak Ketawa. Assalammualaikum..dah puas bercuti? Esok isnin dah mula bertugaskan..biasanya orang cakap hari isnin ni hari yang membebankan sebab banyak kerja..bagi aku pula sama je..sebab setiap hari termasuk hari minggu kerja sentiasa ada..stanby memanjang..Kepada yang dah nak mula cuti semester tu..selamat bercuti..oklah..macam biasa sambil layan blogging jom kita gelak2 jap sambil senyum senyum kambing..jangan jadi kambing sudah..jom layan …

Read More »

Cerita Lawak Bogel

Lawak | Cerita Bogel CERITA LAWAK BOGEL. Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering…ring ..ring..ring….Maka si Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu. Rupa-rupanya, Robert jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata ” Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi..” Kitty …

Read More »

aduss..wa kena beb…

hari ni aku busy sket,so malas nak tulis benda yang berat2..aku tuliskan cerita yang ringan2 je.. banyak kerja..badan pun dah pewai ni…hahahha…sampai rumah hari ni terus pekena kopi pegaga..baru badan ada fresh sikit.yeah..baru leh layan blog kejap… tengah syahdu layan kopi pegaga handphone berbunyi..dengar dia punya nada kompom arrr ada mesej masuk…so aku pun terus tengok apo kejadah mesej yang masuk..ermm dapat …

Read More »