Breaking News
Home » Uncategorized » Lawak Ke ? | Awek Bogel Naik Beca

Lawak Ke ? | Awek Bogel Naik Beca

Nampaknya sehari dua ni mood blogging aku agak merudum.Nak menekan keyboard pun agak malas..Buka blog pun pandang sipi sipi je.Tengah mencari semula semangat yang hilang.Kemanakah perginya ? Tapi tengah cuba nak mendapat kembali sentuhan ni.Harap ianya akan kembali bersemarak..!!Jadi jom layan lawak jenaka separa 18SX ni untuk merawat hati yang lara..aisyeh..touching..!!

..Ada seorang awek berbogel menahan sebuah beca lantas menaiki beca tersebut.
Sepanjang perjalanan, si tukang beca langsung tidak mengalihkan pandangannya dari menatap gadis tersebut.
Merasakan dirinya diperhatikan oleh tukang beca tersebut, gadis itu berkata “kenapa, tak pernah tengok perempuan bogel ke?”

“Bukan begitu, cik adik. Pakcik cuma tertanya tanya, dari mana wang tambang beca ni adik nak keluarkan” jawab tukang beca tu.

Sekadar bahan gurauan..sumber

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

8 comments

  1. hahaha bijak sekali pakcik itu.. duit tetap keutamaan..

  2. pak cik beca hebat..haha

  3. hahahhah.. bravo!

  4. Sunggoh inesen [kck beca tuh.. Wuahakhakhgakakka..

  5. erkk…betol jugak…adehh… 😐

  6. pakcik tu memang cerdik 🙂

  7. hahaha.. betoi jugak noh.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *