Home » Uncategorized » Lawak Jap Arr Hari Ni

Lawak Jap Arr Hari Ni

Assalammualaikum..semoga ceria di pagi jumaat.Pagi apa cerita layan cerita lawak jap..asyik layan yang serius je..kita santai-santai jap..haha

Di dalam sebuah bas duduk seorang pemuda dan seorang nenek. Si nenek memicit-micit kepalanya.

“Kenapa nie nek. Pening ya,” tanya pemuda tersebut.

“Ya nak, rasanya kepala pening, perut mual, rasa macam nak muntah,” jawab nenek.

“Oh, ya nak, bolehkah nenek melihat muka kamu sebentar.”

Pemuda itu terkejut tapi kemudian tersenyum,”Boleh nek, tapi kenapa?”

Si nenek menjawab,”Biar muntahnya lebih cepat.”

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. haha , ape dooo nenek tu . kecian dye . aha

  2. cuak aku bro… kih kih kih

  3. haha… lawak2

  4. nak muntah tengok muka kau!
    kehkehkeh!!

  5. sah mamat tu tak encem…

  6. nenek tu tak belajar adab dooo, ahahahaha, tapi serious lah, lawak…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *