Home » Motivasi » Laman Sosial Tempat Sesuai Untuk Caci Maki ?

Laman Sosial Tempat Sesuai Untuk Caci Maki ?

Pantang buka topik.. puak kanan cakap macam ni..puak kiri cakap macam tu..Yang satu puak siramkan air kat benang..yang satu puak lagi cuba tegakkan benang.Pot pet pot pet macam mesingan ayat keluar,tapi sayang seribu kali sayang satu pun tak kena.Yang dapat hanya caci maki.Tapi yang paling mengjengkelkan tak berani nak pakai identiti sendiri.Kalau di pihak yang benar apa nak takut.Takut kerana salah,berani kerana benar.

Fikir-fikirkan yang ini..
‎”Kemarahan Orang Yang Berakal dilihat pada tindak tanduknya dan kemarahan yang ada pada orang Jahil itu dapat dilihat melalui perkataanya.”~ Saidina Ali bin Abi Talib

Aku selalu berpegang pada kata-kata ini.. orang yang kalah selalu mencari alasan,orang yang menang selalu mencari jalan..berkata biar berasas..jangan nanti ibarat meludah ke langit kena batang hidung sendiri.

Check Also

keputusan Liga Super 20.9.17

Keputusan Liga Super 20 September 2017

Keputusan Liga Super 20 September 2017. Enam perlawanan berlangsung dengan perebutan kedudukan kedua Liga Super …

8 comments

  1. sudah jadi macam ayam dgn itik…

  2. hm, betul2, ramai yg menggunakan twitter, fb dan blog utk meluahkan perasaan marah =.=

  3. kau jgn tak tau kiz…ada yg mintak nak jadik madu dgn kpah tau…fb punya pasal…

  4. hahaha betul2.dan2 je jadi macik anon.ape kelas baling batu sembunyi tgn.hahaha

  5. huuhuu x salah klu nk jd kn laman sosial medan “luahan rasa” tp klu x berasas pn x guna jugak..ttp xde faedah.. ngee~

  6. ada ppuan private mesej ngan saya hanya semata2 nak bagitau laki saya hensem..kahkahkahkah adoi mengong! fb punya pasal la tu tapi kan nasib baik jugak la saya buat2 bodoh je..kalau saya ambik serius dah tentu saya bergaduh dalam fb tu tapi kena fikir lebih jauh lagi la kalau buat macam tu nampak sgt le kita rasa tergugat..huhuhuh

  7. bila dua2 nak bertikam lidah, entah bila nak ada pemenang..

  8. hurm… laman sosial dah jadi salah satu jalan untuk orang meluahkan rasa.. tapi kadang2 mereka salah menggunakanya… bila marah menyelubungi jiwa… semua boleh terkata.. terkeluar.. tapi bila dah reda segalanya.. baru nak terkedu. terkilan.. terkesal.. itulah penangan marah yang x berasas…kan??

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *