Breaking News
Home » Uncategorized » Laksa Penawar Hati Yang Kecewa

Laksa Penawar Hati Yang Kecewa

Salam..rancangan untuk pergi memancing petang ni terbatal dengan sengaja kerana keadaan cuaca yang tidak mengizinkan.Langit gelap macam mahu runtuh.Dari aku berhujan nanti baik batalkan je..Jadi demi merawat lara di hati ( tak pergi mancing pun melara ke..ahaks ).

aku singgah warung Pak Hasan Kedah ( panggilan dia kat tempat aku ni ) pekena laksa..mula mula nak pekena mee sup..tapi akibat kehabisan stok terpaksa layan laksa..

Laksa pun laksalah janji dapat merawat hati ku yang terkecewa..Laju je makan tak pandang kiri kanan..slurp slurp habis..hati ku puas hilang gak rasa tension tak jadi gi mancing..
Kekadang makan tu boleh gak kurangkan stress kot..haha..tapi awas jangan layan sangat nafsu makan nanti obesiti..kerana pemakanan boleh menjdi punca bermacam penyakit..Ketika entry ni di tulis..hujan lebat telah pun turun…mujur tak pergi mancing..kalau tak kuyup..

Mata ngantuk..nak layan tidur rasa tak berbaloi..jadi lepak jap depan akuarium tengok ikan..janji ikan..( ni lah kalau pemancing..)

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

14 comments

  1. gila.. btol2 gila wehhhh… gua dah lama tak pekena laksa… peberet tuuu.. cittt.. terliur oooo

  2. amboih… pekena laksa tak ajak no… huhu

  3. Waaaa….lma da MyMye x makan laksa…huhuh

  4. da best larr…laksa my peberet… nyum3….mak salu buat..heheh

  5. TK klau dpt mkn laksa, fuh…
    ilang semua masalah dunia..
    sedapnya..

    mancing dlm ujan, ikan x mkn ye..
    emm?

  6. alahaiii….laksa my peberet tu kizz.hantar sikit kat kajang.terliur kite..

  7. wahhhh…amat terliur ni..siyesss….
    saje je kan…..hihihi…

  8. “akak ni nak buat kuah laksa tp…bercinta…last2 ikan sardin tu goreng jer lah buat makan ngan nasik…rasa nak makan,beli kat pasar malam jer….”

  9. tiba2 teringin nak makan laksa tu..

  10. nasi ayam penawar gumbira..harhar!!!

  11. sedap giler laksa dalam gambar tu!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *