Breaking News
Home » Uncategorized » Kura Kura Dah Berlari .. Promote Blog Jer Lah

Kura Kura Dah Berlari .. Promote Blog Jer Lah

alhamdulillah.. kura kura dah boleh berlari..nampaknya kelajuan mencapai tahap tertinggi berbanding pagi dan petang tadi..Talian dah ok agaknya..Sebenarnya kura kura yang aku maksudkan tu ialah kelajuan internet ni..haha..dah ok semula ni..Tapi aku nak promote satu blog nilah..sebab penghargaan atas sokongan selama ini.Apa yang aku duk perati dia komen setiap entry aku ni..Jom skodeng siapa yang kena..haha ( aku memang suka buat promosi walaupun aku memang tak pernah kena promosi..)

Blog yang aku maksudkan ialah blog kepunyaan shezwan..memang aku tengok dia memang selalu komen2 entry aku ni walaupun entry aku ni tah apa apa tah..terima kasih tu.. klik sini atau kat banner tu untuk terjah dan bagi sokongan pada blogger shezwan ini..

Something about shezwan ni..

Nak ngurat kat FB pun boleh..

kepada yang lain tu ..kalau aku teragak nanti aku promote lak..hehe..( ada lagi ke ?? ) tak janji tapi insyaallah..haha..

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

6 comments

  1. promote untuk first komen entri nih ekekke =P

    bguslah kiz da de pmbaca setia hihi ^_^

  2. yeaaahhh!!terjah3…^^

  3. Sama sama batu promosi rakan blogger bgs juga

  4. wow!! terharunya.. haha.. arigatou onichan!! ^_^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *