Breaking News
Home » Santai » Korban Dan Gear Box

Korban Dan Gear Box

Korban Dan Sup Gear Box | Selamat menyambut aidiladha buat semua..sama-sama kita hayati kisah Nabi Ibrahim dan anaknya Nabi Ismail. Bagaimana hari ini..nampaknya dunia maya agak sunyi hari ini..baguslah tu..kembali kita ke dunia rialiti..bersama menghayati aidiladha..
Hari ini aktiviti aku cuma membantu jiran-jiran melakukan ibadah korban..tolong lapah-lapah daging..tolong cincang tulang..seronok juga sekali sekala buat aktiviti yang jarang kita buat.Sebab hari-hari hanya tekan keyboard..kerja tekan keyboard..kat rumah tekan keyboard..huhu.. Daging memang dah penuh dah dalam peti sejuk tu..pemberian jiran..alhamdulillah..
Namun petang ni, disebabkan tulang lembu yang banyak ni..pakat layan sup tulang..pehh..makan ramai-ramai memang sedap..itulah hikmahnya hidup berjiran..sama ada sama rasa..kalau yang tak tahu campur orang..menunglah sorang-sorang..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

6 comments

  1. nak gear boxx!!!!!..aaaaaaaa….nak!!

  2. x suka mkn gear box ni banyak lemak la..hehe 🙂

  3. makan daging goreng jek tadi, esok kot dapat gearbox :p

  4. xdpt daging korban..xpelah..

  5. salam aidiladha kiz 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *