Breaking News
Home » Uncategorized » Konapo Ekau Nak Copek Copek

Konapo Ekau Nak Copek Copek

Apo koba eh sumo? Sebona eh potang ni den tak do apo yang nak di tulih kek senia haa.Pueh den porah otak kek kepalo ni.Tak yo maun deh nak klua cerito.Cumo apo yang dapek ni lah haa..apo yang ekau baco ni.Nak kato merepek tak yo..kato merepek kang nampak bona torok eh den ni menulih..haha.Baco jolah yo.

Apo yang den tulih ni bahaso pasa yang sonag2 yo.Kok tak menureh yo poei laa tanyo jiran sebolah kok dio paham.Tak dapek den nak nolong eh tu doh.Sebona eh den nak kobaan ni,kenapo gamai yang bawak moto atau keto laju bona.Menubut poei eh.Ado yang laei ganeh ,berketundak asap eh..ngalahan orang sombo nyamuk.Buek buek lah beringat..laju laju pun bukan boleh kemano.Bia lambek sal solamat.Semuo eh dah bosa godang,ado aka..pikir pikir laa yoo.

Dah ado kesompektan ni den nak ucap terimo kasih kepado yang sudi ucap @ wish sempono hari jadi den hari ni..Ingat juo ekau kek den yo..terharu di buek eh..

Oklah..paham ko apo tak ni..tetibo lak mengatal nak pakai bahasa loghat ni..isi pentingnya dalam cerito kat atas tu pandu cermat jiwo selamat..itu yo..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

10 comments

  1. apo lak tk pham eh…org yg nak dogheh tu onth hapo nak dikojaan nyo..ko hli ko hili uko jalan yo la.. kih kih

    baik cam den ni ha..melangok dopan blog ni yo ..kih kih

  2. den raso lidah den ni kojap lagi torbolit nih.. ;p

  3. Aduh, semput2 baca entri neh. Brtungkus lumus cbe nk phm mksdnye. hehe. Alhmdulillh, phm jgk cket2. huhu. Pape pn biar lmbt asl slamat. ur bezday ea rini, hepy bezday ya. b sukses owez. 🙂

  4. rara pinkmafia

    eh hari jd bro ke?hepy buffday.may Allah bless u.

  5. naik berbelit lidah addin baca . haha

  6. @ArulchelseA ekau orang nogori memang lah paham jang..haha

  7. @Mrs.Yie haha..tak po terbelit kak..nanti ungkai laa balik..

  8. @Siti Arfah bukan payah pun nak faham..sonang yo..thank 4 ur wish

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *