Breaking News
Home » Santai » Kompang Puaka Di Tengah Malam

Kompang Puaka Di Tengah Malam

As salam , tajuk memang tak boleh blah eh.. tapi bukan puaka yang selalu kat filem tu , tapi tentang bebudak aku ni haa.Video ni aku sempat ambil masa aku tengah sibuk membuat persiapan untuk Karnival Sukan Dan Kebudayaan yang kita orang uruskan.. boleh pula bebudak ni melayan main kompang kul 1 pagi..
Bebudak ni bukan pemain kompang pun sesaja nak memekak,tu sebab bunyi kompang eh boleh buat pecah gegendang telinga.. apa pun Karnival dah selamat dilangsungkan dengan jayanya pada 29 April dan 1 Mei 2012..atas bantuan mereka..layan je

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

6 comments

  1. tajuk gempak brooo.. sampai membawa aku ke sini.. hahha..

  2. caliph shuriken

    ingat btul2 puaka, hukk…

  3. Siryes tadi ingat ada cerita seram ke hape. Haha. Ohsemm laa tajuk!

  4. boleh buat tajuk filem nih

  5. ingatkan betul betul video puaka tadi..seram sudah..rupenye lain..hihi..

    Banyak dah ye buat karnival..thumbs up bro!

  6. ingtkan ada citer hantu tadi,..:p

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *