Menu Tutup

KL Menjerit | Aku Tersepit Dalam Jem

Assalammualaikum..Baru sempat nak update.Sekarang dalam perjalanan balik dari KL..berhenti rehat makan dulu di Nilai.Tadi masa di KL memang rasa nak update.Tapi tu lah masalahnya..kenapa berukband ni lembab gilak.Kira apa apa pun segalanya berjalan dengan lancar.Cuti2 ni masa anak2 merasa nak jalan jalan.

Masa aku keluar dari pusat bandar tadi,pehh teruk bebangat sesaknya.Sebab ngam2 pukul 6 aku lalu pusat bandar KL.Time orang balik kerja.Tapi macam manalah dia orang ni boleh lalui benda ni tiap tiap hari..sebab dah hari hari kot..rasa macam tak der apa apa..alah bisa tegal biasa..

Apa apa pun perjalanan masih jauh.Laluan KL-Seremban agak sibuk juga malam ni.Perlahan lahan kayuh janji selamat tiba..Sebenarnya tak sabar nak sampai rumah sebab rindu anak bongsu aku yang umur 1 tahun tu..tinggal dengan atuknya..kalau bawa jln2 takut dia melalak kepenatan..haha..

Ok nak gerak dah..

11 Comments

  1. Khairil

    biasa bro…KL mcm tu …depa yang tinggal kat sana dah lali dah…

    selamat mengayuh perlahan2…biar lambat asalkan selamat sampai…

  2. rara pinkmafia

    bro,tu lah yg rara rasakan hari2 nk balik keje.mmg tekanan.tp yelah.mcm bro kata.alah bisa tegal biasa.eh betul ke tu.hehehe.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *