Breaking News
Home » Uncategorized » KizMyself 2nd Bloglist

KizMyself 2nd Bloglist

Salam semua rakan2 blogger.. melalui n3 ini saya ingin memberi ruang kepada yang sudi untuk memaparkan n3 terkini disini.Mencari blog yang aktif untuk di dalam senarai bloglist kizmyself.Bukan tak mo ambil secara rambang..takut nanti terambil blog yang tak aktif..hehe.harap maklum eh..jika anda blogger yang aktif dan tak keberatan untuk berada di dalam senarai bloglist blog saya yang tak seberapa ni sila silalah letak link anda di komen n3 ini..tapi jika anda adalah blog yang berunsurkan politik saya minta maaf sebab saya tak baca blog politik..!! hehe..tu je syaratnya..

Tiada paksaan untuk anda meletakkan blog saya di dalam senarai blog anda..tapi jika anda hentak letak saya ucapkan terima kasih banyak2.Limited kepada 30 senarai sahaja..siapa cepat dia dapat..!! kalau ada sambutan leh tambah lagi kot..!!

Kepada yang dah ada dalam senarai bloglist yang 1st tak yah laa letak link eh..huhu..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

6 comments

  1. dengan rasa tak malunya gua nak bgtau yang gua sangat aktif.. pengakuan benar ni.. hahaha

    http://cekodokitusedap.blogspot.com/

  2. akak dah ada tempat istimewa..kat blog wajib terjah….tenkiu..!!!

  3. tempah satu tempat… hehehe

    http://sayanakhiburan.blogspot.com/

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *