Home » Uncategorized » Kisah Di Malam Jumaat

Kisah Di Malam Jumaat

Sempena malam Jumaat ni..saja nak kongsi kongsikan satu kisah buat hiburan semua..aku dapat ni kat Facebook seorang rakan..kan mana dia cedok aku pun tak dapat pastikan sumbernya..layan je aa..lawak sket2 je..!!

Malam itu malam Jumaat. Kassim ingin beristirahat awal bersama
isterinya, dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini.

Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang

anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih lagi
menyusu

“Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat” kata Kasim pada Ani,
isterinnya yang sedang menyusu anak bongsu mereka

” Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur, nanti saya
tidur kan mereka dulu”
” Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca
Al-quran” balas Kassim, sambil ke bilik air mengambil wudhuk, setelah
mendapat kan songkok. K itab al-quran dan meminum seteguk air sejuk
Kassim bersedia untuk memulakan kerja ibadahnya?

“BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM”

” Bang anak? Anak dah tidur” Terkejut Kassim mendengar suara Ani yang
membawa khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat

” SODAQALLAHULAZEEM “
Tu lah dahsyat nya malam Jumaat…..

NOTA : kisah ini hanya hiburan semata mata..harap maklum

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

5 comments

  1. Dah banyak kali dah baca crita ni..
    btw, baca banyak kali pown tetap x bosan..
    best2… 😉

  2. hahahahhahahahahah ……..best2

  3. kikikikii….

    tak blahhh…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *