Breaking News
Home » Santai » Kipas Kuat Sikit

Kipas Kuat Sikit

Bila nak sesuatu mulalah tergesel gesel macam kucing nak minta makan.Mengiau ngiau selagi tak dapat.Tapi awas..silap langkah nanti kena penyepak..tersandar di situ..hehe

Bukan apa,janganlah hanya nakkan impian kita tercapai dengan cepat sanggup menjadi kaki kipas yang anginnya macam taufan.Habis semua orang kat sekeliling tercampak.Tak baik woo…budaya kipas mengipas ni.kalau nak mengipas sangat pi jual satay..dapat mengipas hari hari..

Kata orang usaha tangga kejayaan.Jadi usahalah di atas kemampuan yang ada.Jangan meminta2 perkara yang tak masuk akal.Kalau rasa tak mampu buatlah apa yang termampu.Jangan cari jalan pintas nak cepat sampai tapi habis semua kena cantas..!!

Hidup biar tahu arah tuju..jika sesat balik ke pangkal jalan kerana di pangkal itulah bermulanya pemikiran yang mengikut akal.

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

5 comments

  1. huhu kes kipas mengipas nie…kalo kt tmpt sy hebat sgt huhuhu…nak markah tinggi la katakan…adeii kdg2 bengang gak dgn org yg termakan kipas tu adehh..

  2. cukup benci dgn kaki kipas ni,

  3. kaki bodek mmg ramai…

  4. btul2..aku pun stuju…kat tmpat aku pun rmai kaki2 bodek ni…rasa nak tapak je kat muka diorang! huh!

  5. mina tak suka dgn kaki kipas…..
    cisss…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *