Home » Santai » Kesakitan Penutup Tahun 2011

Kesakitan Penutup Tahun 2011

Salam semua.Tahun 2011 bakal melabuhkan tirai tidak tidak lama lagi.Tahun baru 2012 akan muncul.Bagi aku itu setakat angka sahaja.Apa yang akan biasa bila munculnya tahun baru adalah azam.Semua akan berazam,bagi aku azam tahun baru ini sama je.Yang penting aku akan cuba lakukan yang terbaik demi satu kehidupan yang lebik baik.
Nampaknya penutup tahun ini betul menguji kesabaran.Sejak malam semalam tetiba kaki aku mengalami bengkak dari peha hingga buku lali.Orang cakap bengkak kelenjar.Memang tahap gaban dia punya sakit.Nak jalan pun tak boleh.Penutupnya,dia bagi dengan demam sekali.Makan ubat tahan sakit,perghh dia punya effect adalah mengantuk tahap tak boleh buka mata.Alhamdulillah,malam ini ada kurang sikit..baru leh nak update blog walaupun kepala tengah mamai.Tulis pun dah tak betul..asyik salah je.
pstt : masa kurang sihat ni lah nak manja lebih dengan orang rumah..haha..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. wan plak kena ulser 6 ketul.sakitnya

  2. Azhafizah[フィザ]

    semoga cepat sembuh ye..ade orang umah jage,lagi cepat sembuh tu..ape ape pun selamat tahun baru

  3. selamat tahun baru 2012 kiz..lah.. napa plak mcm tu..kcian..semoga cepat sembuh ye..jgn mkn ubat je..ubat tu bukan penyembuh,penahan je..bnyak2 jadi penyakit!..

  4. Selamat Menyambut Tahun 2012 Masihi…

  5. selamat tahun baru juga ye ekau..ekau sakit yo..alahai kesiannya..jangan risau, sesungguhnya penyakit itu penghapus kepada dosa2 kecil..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *