Breaking News
Home » Uncategorized » Kes Video | Datuk Shazryl Eskay Beri Sampel DNA

Kes Video | Datuk Shazryl Eskay Beri Sampel DNA

Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, yang mendedahkan video seks yang pelakunya didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini memberi sampel DNA beliau kepada pihak polis.Adalah adalah bertujuan untuk membantu dalam siasatan kes video yang di dedahkan oleh beliau bersama 2 orang rakan lagi yang bergelar Datuk T.

Beliau juga di soalsiat dengan soalan tambahan berkaitan dengan kes video itu.Esok beliau akan mengadakan sidang akhbar mengenai perkembangan kes tersebut.

Apa yang aku harap selepas ini tiada lagi tokok tambah atau sebarang spekulasi yang kekadang terlalu menjengkelkan untuk ditatap atau didengar.Harap tiada siapa yang mempertikaikan ketelusan pihak polis.Biarlah mereka menjalankan siasatan mengikut cara mereka dan sebarang dakwaan adalah di atas peruntukkan undang2 yang ada.

Bagi aku kita tengok dan lihat je..kalau ada yang tokok tambah nanti jadi kes yang sensasi dan hangit pula..

Sumber

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

7 comments

  1. harap macam tu lah.. ngee

  2. hmm..penat dengan kerenah org2 mcm nie..

  3. fedup dgn kes2 politik yg ta habis2… huhu

  4. bila nak settle dah ? fed-up la…

  5. oh politik … sangat jijik 🙂

  6. Be Simple Beb(BSB) - threeQ

    kita tunggu jer 16 haribulan nanti..

  7. “malas dah nak ambik tau..macam2 hal politik m’sia ni..yg dh lama padam pun,tiba2 boleh keluar pulak..apa kes?”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *