Breaking News
Home » Info Sukan » Keputusan Liga Perdana Malaysia 28 Februari 2017

Keputusan Liga Perdana Malaysia 28 Februari 2017

Keputusan Liga Perdana Malaysia 28 Februari 2017. Hari ini 28.2.2017 enam perlawanan Malaysia Premier League akan berlangsung. Dua perlawanan berlangsung pada sebelah petang dan selebihnya pada sebelah malam.

Keputusan Liga Perdana 28.2.2017

Perlawanan tumpuan sudah pasti membabitkan pasukan teratas liga perdana seperti Negeri Sembilan, PKNP FC, Terengganu dan JDT II.

Pendahulu carta liga perdana Negeri Sembilan bakal melayan MISC-MIFA di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi. Kemenangan pasti akan meletakan pasukan Hoben Jang Hoben itu untuk terus kekal dipersada liga. Dengan cemerlang tuan rumah, tugas sukar menanti pasukan pelawat yang kini dikedudukan bawahan liga.

Sementara itu pencabar carta liga perdana, PKNP FC akan bertandang ke Stadium Majlis Perbandaran Pasir Gudang berdepan JDT II. Kedua pasukan yang kini berada di top 4 carta liga pasti mahu mencipta kemenangan. Keputusn perlawanan ini menarik untuk diketahui.

Terengganu berdepan Perlis di Stadium Tuanku Syed Putra, Kangar dengan perlawanan ditempat lawan ini dilangsungkan pada sebelah petang. Turut berlangsung pada sebelah petang adalah pertemuan ATM dan PDRM di Stadium Proton Tanjung Malim.

Lain-lain perlawanan adalah Sabah dan UiTM FC di Stadium Likas dan Kuala Lumpur menentang Kuantan FA di Stadium Selayang.

Dibawah adalah keputusan penuh perlawanan Liga Perdana Malaysia 28 Februari 2017

Check Also

Admin Group Whatsapp Berisiko Dipenjarakan

Admin Group Whatsapp Berisiko Dipenjarakan, itu ada yang dipetik dari beberapa sumber artikel laman berita …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *