Breaking News
Home » Uncategorized » Kenapa Lepas Clash Tak Tenteram ?

Kenapa Lepas Clash Tak Tenteram ?

Alamak..siapa pula yang clash ni..siapa yang putus kasih ni..siapa pula yang berpisah ni..adoii sampai tak tenteram lagi gitu..parah ni..harus dirawat dengan segera..soalannya..kenapa lepas clash tak tenteram? ermm soalan dari siapakah itu? sebenarnya aku pun tak tahu sebab tu aku ambil dari keyword search enjin carian yang telah termasuk ke sini..mungkin telah masuk ke entri yang pernah aku tulis kenapa tak tenteram..

Menjawab kepada soalan tadi..sebenarnya mungkin korang tak betul-betul nak clash..cabar-mencabar..tengah gaduh le katakan..ego tengah tinggi..tapi bila dah cool..terbayang-bayang macam gila bayang..bayang-bayang kucing pun nampak dah macam bayang bekas pakwe..makwe dan yang seangkatan dengannya..Lagi satu..korang tak redha dengan ketentuan takdir..tak boleh terima yang dalam hidup ini kita pasti akan mengalami kehilangan sesuatu..dan orang lain juga akan berasa kehilangan kita jika kita berharga pada mereka..kalau kita ni biasa je..ada mereka kisah..gitu-gitu ler ibaratnya..haha..

Lagi satu…korang pi laa tanya pakar motivasi tak pun ustaz-ustaz tu..tanya macam mana nak dapatkan jiwa yang tenteram…agar hidup kita ni rasa hebat..rasa terbaik dan paling best dapat khusyuk dalam solat..sebab hal-hal dunia ni memang sering menyusahkan kita kalau tak pandai hadapi..huhu..

Sisipan bawah : oitt..jangan jadikan sebab-sebab yang aku bagi tu sebagai rujukan..sebab aku bukan pakar dalam hal-hal yang macam ni..sila berjumpa yang pakar..demi ilmu yang lebih sempurna..huhu Ni entri yang pernah aku tulis tentang KENAPA HATI TAK TENTERAM

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

11 comments

  1. alah senang je..tarik nafas pepanjang n hembus pepelan..:)

  2. betull..sebab hati tak pasrah..tak redho.. ape pon x boleh 🙂

  3. bace Al-Quran setiap hari 😉

  4. C i k P i p i T e m b a m

    hmm.. jgn dilayankan sgt prasaan tu… nnt makin prah..

  5. orang lupa yang al-quran adalah penenang paling terhebat..

    clash itu dikompang kat mulut aje..tapi bila ego datang, maka semakin parah clash itu sehingga menjadi kenyataan..yang ruginya pasangan tersebut..kerana mulut, jiwa binasa..

  6. syg sgt kot..tu yg tk tenteram..kih kih kihh

  7. ooo .. i see 😀 nice post .

  8. solat baca AlQuran dekatkan diri dengan Allah InsyaAllah segalanya dpermudahkan..hehe 🙂

  9. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    jgn dilayan sangat perasaan .

    dekatkan diri padaNYA 🙂

  10. belum bersedia nk lpaskan.. tu yg ati tak tenteram.. hehe

  11. macamna nak tenteram… masa nak putus tuh x pk betul2… ikut emosi.. bila dah putus, baru nak nangis..heheheh… x payah bercinta sangat la… sebab bercinta sebelum kawen nih memang tak pernah tenteram..hahah kan?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *