Breaking News
Home » Uncategorized » Kemandulan Melanda

Kemandulan Melanda

Apa..kemandulan..siapa..siapa yang mandul..sian dia tak ada zuriat macam ni sebab mandul.Tak pergi berubat ke? atau memang dah sah sangat ke mandul? bahaya kalau kemandulan dah melanda ni..agak-agak korang siapa agaknya yang mandul tu? blog pun dia ada tau..ni BLOG dia..haha..terjah laa kalau korang yakin dah suntik virus anti kemandulan…

Oklah jangan betulkan skrin anda..sebenarnya kemandulan yang aku maksudkan adalah idea..idea yang segar bugar..maknanya otak ini mengalami kemandulan sebab tak dapat lahirkan idea..biasanya hari minggu memang sindrom tu selalu berlaku pada aku.Mungkin hari ini cuti,otak pun ikut cuti.Kalau hari berkerja ok je..Kalau setakat nak buat cerita bola,keputusan bola,keputusan 4D haha memang ler boleh buat.Nanti blog aku ni jadi blog berita lak..haha..nanti ada pula yang komplen asyik-asyik bola…bola oh bola..eh dah aku suka bola nak buat cam ner..

Tapi..sebab cerita pasal kemandulan idea ni lah aku dapat tulis entri ni..ehh tak sangka dah siap satu entri walaupun dalam situasi kemandulan idea..haha..terima kasih kerana membaca..anda semua tetap dihati.

Sisipan Bawah : Kalau blog ni keluarkan keputusan 4D amacam..hahaa..idea haram yang merepek..kah kah..jangan main nombor ekor nanti tumbuh ekor..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

7 comments

  1. haha..betul tu kiz..otak pun mesti di beri cuti gak..:)…

  2. agak masyuk kalau ada keputusan 4D kat sini. haha

  3. ish3 ayat suspen jerk

  4. biar mandul idea jgn mati pucuk…haha

  5. hahaha…tgh dok mandul lah ni ngn idea..gmbaq pn dh x byk..huhu

  6. saaamala..2 3 hari ni otak mandul jugak…macam padi hampa,tak bernas lansung.

  7. ingtkan betullah tadi..buat suspenje..hu2

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *