Breaking News
Home » Uncategorized » Kekadang Lawak Itu Ada Mesejnya Juga

Kekadang Lawak Itu Ada Mesejnya Juga

Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, “Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.
“Tapi Doktor,” Harun menjawab, “Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini… Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?”
Setelah beberapa saat, doktor berkata, “Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari”.
Harun bersemangat bertanya, “Dan itu akan menyembuhkan saya?”
“Tidak,” jawab doktor, “tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah.”

Pstt :belajarlah untuk bersedia..tak tentu entah bila masanya.Lawak tu aku ambil kat sini,tapi aku tak tahu ler dia ambil kat mana..haha

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

11 comments

  1. hehe ok juga menyampaikan mesej dalam lawak.. berkesan 🙂

  2. haha..adakah nak berbiasa dulu dgn tanah tu sebelum ditanam…lawak yang bermakna ni..

  3. huhu tak rasa kelakar pun, sentap ada lah. huh hebat doktor neh

  4. cuak aku bro.. kih kih kih

  5. lawak yang ada mesej tersirat..puteri suka 🙂

  6. doktor mana ada masa nak cakap lawak2 mcm tu….

  7. hahahha… kelakar la… tapi betul la…hidup itu memang perlu diteruskan.. tapi mati itu pasti…

  8. lawak yang mempunyai mesej yg sangat berguna dan mudah difahami maksudnya.

  9. hmmm kena alert lah pas ni yek.hehehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *