Breaking News
Home » Santai » Kasih Ibu Bawa Ke Syurga..Kasih Bapa..??

Kasih Ibu Bawa Ke Syurga..Kasih Bapa..??

Salam kepada semua blogger dan rakan2 pembaca yang setia..berbalik kepada tajuk tadi,,Kasih ibu bawa ke syurga..kasih bapa nak bawa kemana?? ke kedai kopi..pusat karaoke..jalan jalan cari pasal..???( satu pun tak betul ) mana eh..!!ermm kasihnya bapa rela berpayahan demi anak anak..percaya tak? percaya sajalah sebab itu kenyataan.
Sebab dah sebut pasal anak anak ni, rasa terharu lak tengok anak2 membesar depan mata.Terasa betapa kita terasa hebat kerana kita memiliki anak..perasaan hebatnya seorang bapa..sebab kita masih mampu untuk menanggung anak2 walaupun kita dalam kepayahan dan kesempitan.Kerana anak juga kekuatan seorang bapa tu terserlah..( pandangan aku je ni..kalau tak btol tolong btolkan..hehehe ).
Macam aku ( orang lain aku tak tahu laa kan ) balik keja terus dapatkan anak dulu..dapat dukung anak terasa beban penat kerja hilang..tengok gelagat anak2..hati pun senang..!! Sebab itu dalam kepayahan pun seorang bapa pasti akan utamakan anak..!!
Macam mana dengan pendapat korang pulak..??..
p/s jagalah anak anda..kerana suatu hari nanti mungkin anda juga akan memerlukan mereka..!!
Nur Iman Amina 4 bulan

Nur Iman Amina 7 bulan lepas cukur rambut..lambat lak panjangnya..

Amirul Iman Adha..ikut perangai aku suka memancing..hahaha bapa borek anak rintik..

Amirul dengan motor idamannya..huhu

Anak anakku semakin membesar..alhamdulillah rezeki semakin bertambah kerana anak anak..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. ALHAMDULILLAH….harap kizz jadi ayah yng tbaikkkkkk

  2. kiutnya baby 🙂

  3. comel anakkk tuuu wahhh
    nk gak jadi ayah huh

  4. kasih ibu bwk kesyurga, tp syurga isteri pada keberkatan suami:) cmnr??hehe

  5. tanggungjawab ibu dan bapa sama saja dik..Amanah dari Allah kita kena jaga sebaik2nya. Masa anak masih kecil, kita jadi pembimbing mereka..tapi bila anak2 dah besar..mereka pulak yg pimpin kita..maklumlah..dah tua..tak larat nak jalan…

  6. cam terharu plak bace entry ni… semoge jadi ayah yang baek abg kiz… seronok tgk anak2 membesar kan. 🙂

  7. kasih ibu mbawa ke syurga, kasih ayah bkorban nyawa.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *