Breaking News
Home » Uncategorized » Kalau Nak Tahu Macam Mana …

Kalau Nak Tahu Macam Mana …

“kalau nak tahu macam mana rupa isteri kita masa tua,kita tengok maknya” pernah dengar ayat ni..lebih kurang laa macam tu bunyinya.Iklan lakonan Dafi dengan sapa tah yang perempuan tu..lupa..huhu.

Betul ke sama muka anak dia dengan emak..rasa-rasa ada sikit-sikit kot..bila aku perhatikan muka isteri aku dengan maknya..haha..macam lebih kurang je..macam tu ke nanti masa dah tua..kah kah.Boleh tahan gak la..dan aku perhatikan juga muka akak dan adik ipar aku,semua seiras je dengan mak mertua aku..dah acuan dia..keluar itu gak la kan.

Tak kisahlah macam mana rupa pun isteri kita masa tua..apa yang penting tanggungjawab kita sebagai ketua keluarga.Kita yang membimbing dia..kita yang tentukan hala tuju keluarga.Kalau kita tersalah arah..tanggung la sendiri akibatnya.Bukan mudah menjadi ketua keluarga kalau kita setakat pandai berkata-kata tanpa tunjuk tauladannya.,Amanah itu berat…dan amanah itulah yang akan disoal nanti.Jika gagal pegang amanah..siaplah di hari pengadilan nanti.

Sisipan Tepi : Bila aku cakap dengan isteri muka dia masa dah tua macam maknya..dia cakap dia lagi lawakan..cehh..perasan..huk huk

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

11 comments

  1. betul..tanggungjawab sbg ketua keluarga amat berat

  2. hehe…mcm mana pun rupa pasangan kita, syg tetap syg..eheheheh

  3. prmpn kan suka pujian huhu 😉

  4. kahkahkah seyes cantik isteri aku nanti bro..sbb mak aku santek.hehe

  5. hehe..iklan tv je … btw bersyukur atas jodoh yg diberikan tak kire macamn rupanya… 😉

  6. muka kite x sama ngn mak..tp sama ngn abah~ ^^

  7. hehehhe suke tgk iklan tu.hehe

  8. alahai sweetnye.. nanti aku kawen aku cakap camtu jugak la. nak tengok reaksi isteri. hahaha

  9. ikut muka sape pun x ksh jnji ati mau baek maaa… =D

  10. Ma dari muda sampai tua slim memanjang…
    heheh, dapat slim macam Ma best jugak.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *