Menu Tutup

Kalau Dah Rezeki Tak Kemana

Assalammualaikum..amacam puasa..?Tak sedih ke puasa dah nak sampai penghujung? atau perasaan gembira nak raya telah membuat kita lupa ramadan semakin berakhir.Bukan senang nak jumpa ramadan..Tahun depan kan ada..!! eh itu pun kalau sempat lagi..kalau tak sempat?..tanyalah diri sendiri.

Boleh di katakan setiap blog ada letak iklan termasuklah blog aku ni..haha.Mula-mula aku letak dulu sebab aku tengok blog orang ada iklan.nak gak ikut letak..yerlah orang baru kenal blog masa tu..suka-suka ikut orang..tapi lama-lama bila dah ada income..baru tahu..oooo leh buat duit rupanya dengan blog ni..hahaha..suka suka..

Banyak syarikat iklan yang boleh di pilih..paling ramai guna nuffnang,adverlets,magga dan yang dikatakan paling style innity…kata mereka yang dah gunalah.Tapi bagi aku setiap iklan tu ada kelemahan sendiri dan ada kelebihan sendiri.Paling yang orang tunggu dan hendak adalah iklan BE atau CPM..haha..Tak kiralah iklan apa pun.Tapi ramai juga yang merungut sebab susah nak dapat CPM ni.Bagi aku benda ni semua urusan pengiklan.Kalau mereka rasa blog kita ni memenuhi citarasa dan sesuai dengan iklan mereka mereka akan letak di blog kita.

Oleh itu sama-sama kita perbaiki kelemahan pada blog kita..Aku selalunya tak pernah fikir pun pasal CPM ni..tetahu dah ada je..alhamdulillah..bagi aku kalau dah rezeki tak kemana..huhu..pendapat aku je ni..tak mencerminkan pendapat umum..

12 Comments

  1. josrevalution

    betul tu kiz..hehe..aku dah 2 kali cash out dgn hnya blog aje..nuff ni kalo kena tempatnya memang banyak gile BE diorang bg..kalo dlm 1 BE tu bleh earning dlm 50..fuhh..pape pun rezki ni bkn slalu menyebelahi kita..so terserah padanya..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *