Menu Tutup

Kalau Aku Datang Sana Rasa Cuak .. Kalau Dia Datang Sini Buat Aku Tergelak

Assalammualaikum,amacam hari ni.Ada baik ka? Semoga apa yang kita rancang hari ini membuahkan hasil dan memberi manfaat kepada semua.Raya? kali ni tak mahu cerita raya..kali ni aku nak cerita satu barang yang selalu mencuakkan..( aku ambil perkataan yang sering dia tulis di akhir entrinya).Lama dah nak aku hebohkan blog ni kat sini tapi tak sempat..haha.Penulis blog ni memang antara pengunjung tetap blog ni..rajin komen( terima kasih )dan boleh di katakan sekampung lah…orang Kuala Pilah..haha

Tak nak banyak citer lah jom skodeng mamat yang mencuakkan ni..di http://arituarini.blogspot.com ..cuak-cuak dia tapi bila dia datang sini memang selalu buat aku gelak..haha..
Nak tahu kenapa..sebab komen-komen dia memang kekadang tersasar tapi sikit tepat..dengan ayat lawak dia yang mencuakkan..haha..

Selamat berpuasa dan beramal..Tak lama lagi nak raya..hati-hati di jalanraya

5 Comments

  1. josrevalution

    uit..uit..url aku pon kau sangkutkan juga kah kiz?..hahaha…oke jom..jom..terjah aku..aku terjah kau balik..pape pun tanks kiz..akan ku balas bahasa budi mu ini!!..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *