Breaking News
Home » Uncategorized » Kad Sim Percuma Untuk Jemaah Haji

Kad Sim Percuma Untuk Jemaah Haji

Mari-mari rapat adik,abang,kakak,pakcik dan makcik..ini barang percuma..mari-mari rapat,nanti tak dapat..huhu.Apa yang percuma? ayat aku macam orang jual ubat urat je..

Ni haa..aku nak bagi sedikit info ni dari Maxis Bhd..17 ribu kad sim percuma untuk jemaah haji.kad SIM khas daripada Saudi Telecom Company bagi membolehkan jemaah haji membuat atau menerima panggilan dan khidmat pesanan ringkas di Arab Saudi dengan kadar tempatan.Kad SIM ini akan diagihkan secara percuma kepada jemaah haji di beberapa balai berlepas di Selangor, Johor Baharu, Pulau Pinang, Terengganu, Kota Kinabalu dan Kuching.

Selamat menunaikan ibadah haji buat semua bakal jemaah.

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. waaaa ,,, boleh beli tuk nenek nie …

  2. SuzaDin : tak payah beli ..percuma je.

  3. Alhamdulilah bagus la tu..senang la anak2 nak hubungi makayah kat sana kan..

  4. nak tibe dah kan raye aji
    huhuhuhu

  5. Alhamdullilah…ada gak org bagi free 🙂

  6. bagus2… bilo la nak sodokah pisau gotah kek den ni hah…kih kih kih

  7. perghh untunglaaa yang dapat tu..

  8. peh best tu..tp jgn lupa tunaikan apa yg penting jgn gayot je

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *