Breaking News
Home » Santai » Jomlah Support Giveaway Merdeka 57 By Mawar Biru

Jomlah Support Giveaway Merdeka 57 By Mawar Biru

Giveaway Merdeka 57 By Mawar Biru – Banyak blogger yang buat GA atau Giveaway melalui blog masing-masing. Yeahh.. hadiah memang hebat-hebat , biasalah blogger hebat mestilah hadiah pun hebat. Tapi rasanya hadiah bukanlah menjadi ukuran walaupun hadiah itu penting haha.. siapa tak nak hadiah kan. Tapi dengan membantu rakan-rakan blogger dalam GA mereka kita dapat membina network sesama kita. Sama naik , sama maju. Kalau yang aku cakap ni salah, sila ketuk jari aku, sebab jari ni yang tekan keyboard.
Berbalik kepada GA dari blogger, ini nak bagi tahu ada satu GA blogger hebat dengan hadiah hebat bersama sponsor-sponsor yang hebat. Boleh dikatakan tiada yang hebat selain dari hebat-hebat belaka. haha.. giler punya up dah aku ni. 
Sini nak bagi tahu ada Giveaway tentang merdeka yang korang patut dan mesti sertai. Sebagai anak merdeka, dan faham maksud merdeka mesti anda semua dengan senyum sambil tutup mata masa tidur boleh sertai dan menang hadiah hebat. Tutup mata masa menaip memang tak akan menang ler ..
Aku sarankan anda semua sertai GIVEAWAY MERDEKA 57 by MAWAR BIRU ..kenal ke? blogger Lisa @ mawar biru ( geng blogger top ben ) dia ni. Hadiah dia pulak memang mengancam habis..tengok dibawah tu senarai hadiah untuk 5 pemenang utama dan 5 pemenang saguhati.
No 1: 
Wang tunai 80 , Tudung Bawal x 1, tshirt HardRockCafe x 1 
 
No 2 
Wang tunai 50 , Tudung Bawal x 1 ,tshirt HardRockCafe x1 
No 3
Wang tunai 20 ,Tudung Bawal x1 ,Shawl x 1 
 
No 4
Shawl x 1 , Phasmina x1,Topup x 1
   
No5
Phasmina x 1 , Topup x1 
Saguhati ( 5 orang ) Topup x 1 dan souvenir
Jadi tunggu apa lagi , untuk lebih info tentang GA ini sila ke GIVEAWAY MERDEKA 57 by MAWAR BIRU. Dah skodeng tu pastikan anda sertai sekali.. barulah merdeka !!! 
giveaway merdeka 57

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

4 comments

  1. den pun nk support gak dgn siap editkan entri tu ha jap g ^__^

  2. whoaa !!! terbaikk abg kiz 😀

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *