Breaking News
Home » Uncategorized » Jom Main Teka Teka .. Ada Ke Yang Sudi ?

Jom Main Teka Teka .. Ada Ke Yang Sudi ?

Sekali sekala main teka teka ni boleh tak? Bukan apa leh gak perah perah otak tu..bila dah perah baru lah leh keluar idea idea untuk buat entry..( cakap aku la ni..tak tahu lah korang cam ner )..teka teki biasa biasa je..tak susah mana pun..mungkin dah biasa jumpa..kalau ada yang sudi jom layan.Kalau tak sudi..nak buat apa kan..( buat muka sedih )

Soalan soalannya..( jawapan kalau cari kat Google pun jumpa laa )

1- Pokok apa bila manusia nampak dia lari

2- Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik

3- Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar

Senang je kan..bukan apa..untuk suka suka je..kalau tak tahu gak jawapannya..pi cari kat google..bersepah..kutip je..!!

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

8 comments

  1. soalan no 2 :

    perbezaan tak pasti, persamaan..mengeluarkan cahaya dan haba.. LOL 😛

  2. 1..pokok tumbang

    2..lampu stadium nyala masa main..lampu bilik padam…

    3..sbb dia gali pakai cangkul..

  3. 1-tak tau.
    2-heheheeheh jahat jwpnnya.
    3-apa2?

  4. tu jwaapan yg diberikan tu dah ada yg betul kan?

  5. 1- pokok tumbang
    2- 18 thn keatas je jwb.. hahaXD
    3- mesti lah pakai cangkul kalo pakai selipar sampai mayat berulat tak abes gali kubur..haha XD

  6. jawapan akak sama mcm miss senget tu…heee..

  7. baru nak jawab.. semua dah di jawab hahaa..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *