Menu Tutup

Jom Main Teka Teka .. Ada Ke Yang Sudi ?

Sekali sekala main teka teka ni boleh tak? Bukan apa leh gak perah perah otak tu..bila dah perah baru lah leh keluar idea idea untuk buat entry..( cakap aku la ni..tak tahu lah korang cam ner )..teka teki biasa biasa je..tak susah mana pun..mungkin dah biasa jumpa..kalau ada yang sudi jom layan.Kalau tak sudi..nak buat apa kan..( buat muka sedih )

Soalan soalannya..( jawapan kalau cari kat Google pun jumpa laa )

1- Pokok apa bila manusia nampak dia lari

2- Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik

3- Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar

Senang je kan..bukan apa..untuk suka suka je..kalau tak tahu gak jawapannya..pi cari kat google..bersepah..kutip je..!!

8 Comments

  1. shezwan

    1- pokok tumbang
    2- 18 thn keatas je jwb.. hahaXD
    3- mesti lah pakai cangkul kalo pakai selipar sampai mayat berulat tak abes gali kubur..haha XD

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *