Breaking News
Home » Berita » Jom Ke Majlis Ilmu Ustaz Azhar Idrus

Jom Ke Majlis Ilmu Ustaz Azhar Idrus

Ilmu,macam-macam definasi dan jenis ilmu yang ada disekeliling kita.Cuma mahu dan tak mahu mencari dan belajar je.Kat sekolah pun ilmu,tapi itu memang dah fomal dan wajib..kalau ler sekolah tu tak wajib mungkin ramai yang tak mahu pergi sekolah..mak bapa juga yang pening kepala.Gelaja sosial tak payah ceritalah banyaknya.Cerita pasal ilmu ni,aku nak war-war kan pada semua yang berhampiran dengan Shah Alam tu jom ramai-ramai terjah majlis ilmu Ustaz Idrus malam ni.Kuliah khas maghrib Ustaz Azhar Idrus.Lokasi Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah..lepas solat maghrib.

Ilmu yang baik untuk dipelajari.. ilmu yang baik juga untuk dikongsi.Insyaallah.Selamat beramal.

Check Also

carta keputusan Liga Super 2018

Keputusan Liga Super 10 Februari 2018

Keputusan Liga Super 10 Februari 2018. Empat perlawanan Unifi Liga Super Malaysia 2018 berlangsung. Keputusan …

4 comments

  1. Azhafizah[フィザ]

    mesti ramai pergi ni.alhamdulillah majlis ilmu ramai ramai pergi.

  2. Kalau dekat, dah lama dah pi.. ni jauh la plak.. HUHU

  3. tgok live je tadi..memang penuh beb..terbaik..

  4. majlis berilmu baguslah bhimpun 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *