Home » Berita » Jom Ke Majlis Ilmu Ustaz Azhar Idrus

Jom Ke Majlis Ilmu Ustaz Azhar Idrus

Ilmu,macam-macam definasi dan jenis ilmu yang ada disekeliling kita.Cuma mahu dan tak mahu mencari dan belajar je.Kat sekolah pun ilmu,tapi itu memang dah fomal dan wajib..kalau ler sekolah tu tak wajib mungkin ramai yang tak mahu pergi sekolah..mak bapa juga yang pening kepala.Gelaja sosial tak payah ceritalah banyaknya.Cerita pasal ilmu ni,aku nak war-war kan pada semua yang berhampiran dengan Shah Alam tu jom ramai-ramai terjah majlis ilmu Ustaz Idrus malam ni.Kuliah khas maghrib Ustaz Azhar Idrus.Lokasi Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah..lepas solat maghrib.

Ilmu yang baik untuk dipelajari.. ilmu yang baik juga untuk dikongsi.Insyaallah.Selamat beramal.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. Azhafizah[フィザ]

    mesti ramai pergi ni.alhamdulillah majlis ilmu ramai ramai pergi.

  2. Kalau dekat, dah lama dah pi.. ni jauh la plak.. HUHU

  3. tgok live je tadi..memang penuh beb..terbaik..

  4. majlis berilmu baguslah bhimpun 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *