Breaking News
Home » Uncategorized » Jom Ke Blog Mereka

Jom Ke Blog Mereka

Assalammualaikum..selamat malam semua..dengan suhu bilik yang mencecah suhu teh tarik..aku blur apa yang aku nak tulis..haha..Tapi bila aku godek2 entry lama2 aku..teringin pula nak buat kerja yang dah lama sangat aku tak buat..kerja apa? ermm kerja mempromosi blog sahabat yang meluangkan masa untuk menurunkan komen2 kat blog aku ni..semua yang telah menurunkan komen sangat2 aku hargai..tapi buat kali ni aku pilih 3 blog dulu..bukan apa apa pun..sebagai tanda terima kasih..

Jom skodeng lagi blog siapa

Seingat aku ini bukan kali pertama aku promosi blog yang 3 ni..ada yang dah 3 dan 2 kali aku buat entry promosi ini untuk blog2 kat atas tu.. kenapa eh??? aku je yang tahu..huhu..tak harap apa balasan..terima kasih atas sokongan..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. alahai..
    rajin nya kiz..
    a’ah..
    slalu sangt promot blog TK, nak biskut ke nak upah coklat?
    cepat bgtau..

  2. kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz alahai,nk nanges rasa nya lah.seyes ni,tak tipu.sblm ni rasanya takde yg mempromosi kan blog rara =) thnks kizzzz thnks =)

    eh dh 2 3 kali promot blog?bile eh?tak tau pun.

  3. jum jum pi terjah~ hee selamat malam…

  4. rajinnye 🙂

    dill.

  5. dah lama tak datang komen..yup! memang tahap kepanasan yg agak hebat kan?

  6. nak komen jugak..

  7. kiz..suruh depa follow akak…hahahaaa..

  8. datang dari blog rara ..
    akak suke singgah blog die :))

    salam perkenalan dari akak dan akak foloooo …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *