Breaking News
Home » Uncategorized » Jenaka Malam Pengantin

Jenaka Malam Pengantin

Baru dapat nak menekan nekan keyboard ni.Hari ini agak sibuk dari pagi dengan urusan rewang kenduri kahwin rumah jiran dan jemputan kenduri di kawasan sekitar.Badan agak kepenatan.Jadi jom kita layan cerita ini sebagai bahan hiburan..

Majlis pernikahan dah selesai tetamu sudah balik si ayah mengelamun sendiri. Di kamar pengantin kedua mempelai asyik membelek hadiah-hadiah,si ayah pasang telinga mendengar perbualan.

Kedua pengantin sedang membelek sepasang kasut hadiah dari tetamu yang datang.
” Nak cuba pakai malam ni , bang.” pengantin perempuan bersuara berdebar dada si ayah mendengarnya.
” Boleh saja biar abang masukkan?”Pengantin lelaki menyarung kasut di kaki isterinya.
“Tak muat bang, sempit oh sakitnya.” Ternyata kasut bukan saisnya.
“Kalau Tak muat nak buat camana?” Pengantin lelaki gundah suaranya.

” Sapu air liur…!” Si ayah bersuara ..Ketawa pengantin berjela-jela.Ternyata si ayah silap sangka.

Sumber

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

14 comments

  1. HAHA
    Lawaknye
    Si ayah salah paham 😛

  2. laskar pelangi

    ades!
    HAHAHA

    ayah otak kuning! =D

  3. si bapa skodeng dengar…hehe

  4. ayahnya pun sama naik… hahahh

  5. lawak niih mmg femes, tp nk gelak gak.. hehehheh

    paiz journal

  6. haha.. teringat kat caller ringtone apek dulu.. lwak ni walopon dh lama tapi still tergelak bile baca..

    Latest –
    – kepentingan memahami sesuatu ayat

  7. aiyoo dialog yang boleh buat salah paham tambah lagi malam pertama 😀

  8. actually xpaham apa yg difikirkan oleh si bpak..tp yg sya faham maybe ada slha sangka sbab mlam pertama kan..haha..^_^

  9. ahhahaha….lawak lah..

    wink3 >_<

  10. hahaha..bleh lak skodeng anak

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *