Breaking News
Home » Uncategorized » Jejak Rasul Musim 17 | TV3 | jom layan tambah ilmu

Jejak Rasul Musim 17 | TV3 | jom layan tambah ilmu

Assalammualaikum,Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana sekali lagi kita di beri peluang untuk melalui dan menikmati indahnya Ramadan..Pernah tak tengok Jejak Rasul terbitan TV3? aku yakin ramai yang pernah menonton rancangan ini.Memang rancangan ini sinonim ketika bulan Ramadan dan memang mendapat sambutan.Kalau tidak takkan rancangan Jejak Rasul ini mampu bertahan 17 tahun.Masa aku masih sekolah dah ada ni.

jejak rasul -google

Untuk musim ke 17 ini,Jejak Rasul akan memaparkan tentang legasi Muhammad s.a.w di Eropah Timur ini akan bersiaran sebanyak 30 episod. Penerokaannya mengenai kebangkitan Islam di Russia dan Ukraine dengan menyelami budaya, kehidupan dan sejarah lampau penduduk Islam berketurunan Slavic, Tatar dan Caucasus.

Rancangan Jejak Rasul 17 akan disiarkan sepanjang Ramadan ni setiap jam 6.30 petang di TV3.Jadi jom kita saksikan pengembaraan perkembangan islam di Eropah Timur.Boleh tambah ilmu.

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

7 comments

  1. weeee~ arap dapt tgk sampai abih!

  2. sempat ke tengok petang ni??mmmm..jamm jalan..ayoooo

  3. susah sikit nak tengok sbb masa ni orang sume p pasar rmdhn cari mkn..hehe..

  4. selalau tgok dulu..skang je jarang dah..insyAllah tgok nnt.

  5. jejak rasul, dah lama x tgk.. sejak puasa kat asrama, memang x de nak tgk tv la jawabnya. kali ni insyaAllah akan tgk

  6. caliph shuriken

    sempat tgk ptg tadi.. mahir jgak kanak2 tu ngaji ^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *