Breaking News
Home » Santai » Jawab Soalan Blogger Mina

Jawab Soalan Blogger Mina

Ok Ok dalam keadaan demam ni aku blur haha..jadi aku cuma nak jawab pertanyaan blogger Mina ni dalam entry aku yang terdahulu..haha [ENTRY] ..Aku tahu Mina ni peminat tegar arnab..bila aku tunjuk pasal ikan tilapia aku dia tanya tak der arnab ke?? hehe..ni jawapan aku ehh..jom skodeng

Ni haa ..ada gak arnab tapi tak bernama macam cik kiah mina tu..dulu ada 4 ekor..dah mati tinggal sekor je..menduda katanya..haha..

ok terjawab sudah..!!
entry ringkas2 je..sebab tengah demam ni..update tetap update.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. bbq arnab sedap2..^_^

  2. Lorr!! demam ek? makan ubat yer, semoga cepat sembuh. Arnab saya pulak telah menghilangkan diri tak dapat dikesan, lari entah kemana..apalah nasib dia.entah mati ke idup

  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

  4. ciannya demam….jaga diri…

    arnab!…sama besar dgn wak la…
    ciannya tgl sekor…

    cari lah pengganti…huhuhu

  5. wah3..hobi yg bagus nih….:D

  6. “tgh demam ker kiz…kesian nya…makan ubat dan rehat yer..ank akk yg kecik ni pun tgh tak sihat..batuk2,badan suam2 dah tu…tak berani nk tidur…takut dia panas…kena lap2 selalu..”

  7. huehh. hebat nye. arnab pon ade!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *