Breaking News
Home » Motivasi » Janji Yang Pasti

Janji Yang Pasti

Janji Yang Pasti. As salam.. berkata dengan berbagai janji memang mudah.. ibarat menanam tebu dibibir .. semua manis belaka.. tiada yang tak manisnya.. biasalah janji maniskan.. Tapi untuk menjadikan janji itu sesuatu yang pasti bukan mudah. Kekadang kita janji hari ini..esok lusa terlupa..lepas tu terbiar je apa yang kita janji tu hanya tinggal janji.

Ada juga yang berjanji untuk menarik perhatian..supaya orang tahu dialah yang paling bagus..” kau buat macam ni..macam tu..nanti aku pasti bagi macam ni..macam tu gak..”.. tapi bila dah dapat macam ni macam tu yang dia nak..terus senyap..janji tinggal janji lagi..

Tak per lah itu janji manusia..dia mungkir dia tanggung kerana setiap manusia ada perjanjian dia dengan Allah yang mencipta.. mungkir janji kita denganNya , ada balasan setimpal bakal di beriNya..

Janji Yang Pasti
Janji Allah.. di ruang ini kita pasti bersemadi

Mati Itu Pasti … Itu Janji Yang Pasti

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

2 comments

  1. yaa, dan janji Allah itulah yang paling pasti ! 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *