Breaking News
Home » Uncategorized » Janganlah Melampau Sangat

Janganlah Melampau Sangat

Negaraku

Tanah tumpahnya darahku,Rakyat hidup bersatu dan maju,Rahmat bahagia Tuhan kurniakan,Raja kita selamat bertakhta,Rahmat bahagiaTuhan kurniakan.Raja kita selamat bertakhta.


Tu dia lirik lagu Negaraku..kalau nak benci individu pun jangan ler sampai gunakan lagu tu sebagai sasaran bahan gubahan.Sampai Yang Di Pertuan Agong pun di hina ikut suka.


Kalau nak tunjuk rasa tak puas hati pun bukan dengan cara ni..banyak cara lain lagi..harap perkara ini dapat di selesaikan dengan segera oleh pihak yang bertanggungjawab..ikut hati mati..ikut rasa binasa.


Kenapa entri ini –> Tengok sini  .Susulan isu persenda  lagu Negaraku

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

17 comments

  1. xhabis2 memalukan negara..

  2. negara sendiri pun nak d benci…ape ke bangang…

  3. giler kurang ajar,mls nk tgk bro.buat sakit hati je.

  4. bila dah takde nilai patriotik, macam ni la jadinya

  5. agong ketua negara, sbb dia la agama islam masih trpelihara.. hormati agong 🙂

    #improvefilmtitlesbyaddinginmypants
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

  6. kalau lah macam neh pelajar2 wat keje gila hina lagu negaraku…negara kita boleh goyang..T_T..mana semangat patriotik??..

  7. nak buat apa2 kena fikir..bkn belasah jek tanpa guna akal

  8. yg tu bru bleh diangap penderhaka..

  9. perghh ni aku rasa budak ni nk cari populariti kot .. huhu ..

  10. ada lagi yang tak hormat dgn lagu kebangsaan…derhaka betul…

  11. sori aku x klik link tu
    menyampah nak baca
    ngok diorg ni

  12. macam2 la skrg ni… xfikir dlu sblm buat…

  13. lu pikiaq la seniri..!

  14. generasi yg semakin hilang nilai semangat cintakan negara….takder sivik….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *