Menu Tutup

Jangan Salahkan Lantai Tinggi Rendah Kalau Tak Tahu Menari

Blur..blur..blur..itulah yang boleh aku cakap bila masa musim hujan ni.Suhu sejuk memang buat otak aku turut membeku.Puas aku cari ilham nak tulis entri,namun tak boleh juga..betul betul kondem..haha..ini semua sebab hujan ni…ehh salahkan hujan pula,diri sendiri yang tengah serabut..hujan mana tahu apa..example!!

Macam aku yang salahkan hujan..memang tak patutkan..sama juga jika dalam lain-lain perkara,bila salah sikit tuding kat sana..tak mahu terima kelemahan diri.Selagi boleh nak juga menang walaupun tahu memang dah lama kalah.Maksud aku bukanlah kalah sebab bertumbuk ke,faham-faham sudah.

Jadi terimalah seadanya apa yang kita mampu.Kalau yang kita tak tahu serahkan pada yang tahu.Jangan nanti buat rumah jadi reban ayam..nanti salahkan pula ayam sebab kacau masa buat rumah..adeh..meraban plak contoh dia..tapi sekali lagi aku cakap,faham-faham sudah..ok.

pssst : pandai-pandai ler mencari yang tersirat di sebalik yang tersurat..sama makna tapi kekadang lain maksud..huhu..peace..

14 Comments

  1. Mizz Yana

    adoi…putar² jgk kepale nk phm bahasa hiperbola ni…tp cmtu la…cam lagu hazama ngn meet uncle hussain..pokok..kakaka…xde kenemengene ke? pokok bergoyang salahkan monyet pulak…

    pdhl org nk carik daun nk buat ketupat…wakakakakaa

    lagi meraban ni..eheh..nyway…nice info…

    slam kenal rakan blogger,.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *