Breaking News
Home » Santai » Jangan Salahkan Lantai Tinggi Rendah Kalau Tak Tahu Menari

Jangan Salahkan Lantai Tinggi Rendah Kalau Tak Tahu Menari

Blur..blur..blur..itulah yang boleh aku cakap bila masa musim hujan ni.Suhu sejuk memang buat otak aku turut membeku.Puas aku cari ilham nak tulis entri,namun tak boleh juga..betul betul kondem..haha..ini semua sebab hujan ni…ehh salahkan hujan pula,diri sendiri yang tengah serabut..hujan mana tahu apa..example!!

Macam aku yang salahkan hujan..memang tak patutkan..sama juga jika dalam lain-lain perkara,bila salah sikit tuding kat sana..tak mahu terima kelemahan diri.Selagi boleh nak juga menang walaupun tahu memang dah lama kalah.Maksud aku bukanlah kalah sebab bertumbuk ke,faham-faham sudah.

Jadi terimalah seadanya apa yang kita mampu.Kalau yang kita tak tahu serahkan pada yang tahu.Jangan nanti buat rumah jadi reban ayam..nanti salahkan pula ayam sebab kacau masa buat rumah..adeh..meraban plak contoh dia..tapi sekali lagi aku cakap,faham-faham sudah..ok.

pssst : pandai-pandai ler mencari yang tersirat di sebalik yang tersurat..sama makna tapi kekadang lain maksud..huhu..peace..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

14 comments

  1. mendalam ni..jgn salahkn nyamuk..klau yg dipasang tu ubat nyamuk.. kih kih kih

  2. tak nak mengaku kesalahan sendiri itu sikap orang pengecut..:)

  3. adoi…putar² jgk kepale nk phm bahasa hiperbola ni…tp cmtu la…cam lagu hazama ngn meet uncle hussain..pokok..kakaka…xde kenemengene ke? pokok bergoyang salahkan monyet pulak…

    pdhl org nk carik daun nk buat ketupat…wakakakakaa

    lagi meraban ni..eheh..nyway…nice info…

    slam kenal rakan blogger,.. 🙂

  4. aku rasa aku faham bro maksud tersirat tu…

  5. menuding jari kepada orang lain kan senang..

  6. Rawlins Ichigo Takashi Lutz

    Lantai di sini tidak berjongket
    Lantai di sini indah ratanya
    Mungkin tersadung langkah kerana silap palu rebana
    Mungkin silap langkah kerana teman tari nan pincang
    Beautiful Eyes Tell Beautiful Dreams

  7. gawat
    oooo
    gawat
    penin la kalo cenggini…

  8. NO komen: =)—>artinya faham!!..haha..

  9. dalam gak mknanya ehh…

    hahaha..

    tp xpaham…;p

  10. huhu dalam maknanya ni.ni bukan calang2 orang leh tafsir entry ni.kalau tak ke laut la fahamnya.hahaha

  11. phm mkna yg tersirat.. 🙂
    macam jtuh langgar batu, tp salahkan batu..hehehe

  12. Orang yg mcm ni adalah seorang yg ego tinggi, tak nak mengaku kesalahan dia buat..org tu baca entry ni mmg tak bo faham haha

  13. hurmm….setuju dengan Elih Japahar…Org macm ni mmg ego tinggi melangit…xnak terima kelemahan diri sendiri…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *