Breaking News
Home » Santai » Jangan Kau Curi Yang Itu ,Nanti Aku Tak Dapat Online

Jangan Kau Curi Yang Itu ,Nanti Aku Tak Dapat Online

Sejak akhir-akhir ini selalu berlaku,tengah syok layan game online..bar wifi ni terus hilang.Tengah syok layan blogging tetiba terus talian internet terputus.Tengok modem lampu DSL untuk talian telefon dah tak menyala..huh..sakit jiwa.Mulalah nak kutuk TM macam-macam..haha.Jap siasat dulu..
Lepas skodeng sana,tanya sini,pasang telinga kat kedai kopi rupa-rupanya tempat aku ini tengah hangat dengan kes curi kabel telefon.Alahai patutlah selalu sangat terputus talian internet.Tolonglah kalau dah kemaruk nak mencuri pun pergilah curi benda lain.Aku cadangkan curi je kabel elektrik voltan tinggi tu..baru ada cabaran.Untung-untung leh rentungkan.Ini yang curi kabel telefon buat apa.Yang susah orang macam aku ni yang perlukan internet..kalau tak ada internet macam tak makan nasik setahun tahu tak..
pstt : dengar cerita semalam 2 orang dah kena cekup sebab kes curi kabel.Elok sangatlah tu,apa kata korang curi je besi lokap tu..
Kalau kita tidak boleh menyenangkan orang,kita jangan cari jalan untuk menyusahkan orang..tak gitu.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

7 comments

  1. Azhafizah[フィザ]

    ade jugak kes curik kabel telefon ek..cer try curi kabel letrik..rentung tak susahkan orang.cepatlah sedar wahai pencuri..jgn kacau hidup orang lain.

  2. biasa la tu bro. dah byk kes dah org curi kabel ni.

  3. mmg menyusahkan hidup org lain jaa kn, huh…

  4. Skang org sanggup buat apa saje untuk hidup..Hurmmmmmm~

  5. dpat “tabuh” sapa yg curi kabel tu

  6. semuanya sanggup demi kepentingan diri sendiri kan..teruk betol!

  7. Sabau sabau (:

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *