Breaking News
Home » Info Sukan (page 312)

Info Sukan

Keputusan EPL | Liga Perdana Inggeris 17 04 2011 Arsenal – Liverpool

Arsenal hanya mampu seri dengan Liverpool untuk memberi lebih ruang untuk Manchester United merangkul kejuaraan liga.Dengan keputusan seri ini Arsenal ketinggalan 6 mata di belakang MU manakala hanya 2 mata di depan Chelsea. Perlawanan berkesudahan dengan jaringan 1-1 dimana kedua dua jaringan adalah hasil sepakan penalti dari Robin Van Persie untuk Arsenal manakala penalti Kuyt di masa kecederaan membantu Liverpool …

Read More »

Liga Super 2011 | Team Rusa Makin Patah Kaki | Keputusan Perlawanan 12-04-2011

Apo kono eh jang..team rusa patah kaki..huhu.Negeri Sembilan kalah lagi ni dengan Kedah 0-2.Kalah kek tempat sendiri lagi tu.Cerita apa ni?? ni haa pasal Liga Super 2011.Perlawanan 12-04-2011..Mungkin korang tak minat kot dengan bolasepak tempatan ni..mungkin ramai yang lebih memuja cheasea,MU,Arsenal mahupun liverpool..Tapi apa yang aku nak bicarakan kat sini ialah tentang kesetiaan penyokong.. Sebenarnya bukan apa..selalunya bila team itu …

Read More »

Kaki Bola = Keputusan Liga Super 2011 01/02/2011

Keputusan Liga Super 01/02/2011 perlawanan ke 2 bagi semua pasukan di mana melibatkan 14 pasukan..jom tengok keputusan penuh liga super 2011.. Kelantan 1 – Terengganu 1 Perlis 0 – Selangor 2 Harimau Muda 3 – Pahang 1 T-Team 1 – N.Sembilan 3 Kedah 1 – Felda United 0 K.Lumpur 1 – Sabah 0 Perak 1 – Johor FC 0 SOKONGLAH …

Read More »

Kaki Bola = Keputusan Liga Super 2011 29/01/2011

Logo Liga Malaysia Bermula sudah musim baru Liga Malaysia 2011..malam ni 7 perlawanan berlangsung untuk Liga Super dimana perlawanan antara Selangor dan Kelantan menjadi tumpuan kerana turut menjadi perlawanan untuk Piala Sumbangsih..berikut adalah keputusan penuh perlawanan malam ini Selangor-Kelantan 0-2 K.Lumpur – Perak 1-1 N.Sembilan – Harimau Muda 1-0 Pahang – Perlis 3-1 Kedah – T-Team 0-0 Johor FC – …

Read More »

UPDATE PIALA SUZUKI 2010 : Malaysia VS Thailand

Salam…Baru je tamat perlawanan antara Malaysia dan Thailand yang berkesudahan seri 0 – 0..Apa pun kita masih boleh ucapkan tahniah kepada pasukan kebangsaan yang mampu mengekang asakan pasukan Thailand yang juga mahu mencari kemenangan.Apa yang dapat aku katakan kegagalan kita memberi saingan kepada separuh masa pertama adalah salah satu punca kita gagal dalam misi menumbangkan pasukan gajah putih itu..Tapi kekentalan …

Read More »