Menu Tutup

Ikut Selera Masing Masing

Agak agak segalanya dah selesai ke? dah puashati..tak puas? macam biasa lepas ni perang media pula..hehe..pahat..tukul mesti takkan berhenti berbunyi..boleh baca..boleh skodeng..boleh terjah..ikut selera masing masing..

Dalam menulis sesuatu..tak kira ler kat mana pun..blog ke..FB ke..twiter ke..tak ada siapa yang nak larang..janji penulisan itu ada etika..jangan menyentuh sesuatu yang sensitif..nanti ada pula yang meletup..elak elakkanlah.

Di pihak pembaca pula..kena baca dengan fikiran yang terbuka dan matang..supaya penerimaan minda tu lebih sempurna..mudah nak proses.Tak ler nanti minda tu jadi berat sebelah..haha.Bila dah berat sebelah ni..kalau yang best best tu kena kat kita tak per ler..leh senyum..leh ketawa.Tapi bila benda yang tak best tu kena lak..masam..meluat..emosi upgraded tahap evil..minda pun mula proses perkataan yang dot dot..

Jadi semudah kata..fahamkan apa yang di baca..fikirkan..selak yang tersirat..baru kita asingkan..baik sebagai tauladan..buruk sebagai sempadan..hehe!!

6 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *