Home » Santai » Ikut Selera Masing Masing

Ikut Selera Masing Masing

Agak agak segalanya dah selesai ke? dah puashati..tak puas? macam biasa lepas ni perang media pula..hehe..pahat..tukul mesti takkan berhenti berbunyi..boleh baca..boleh skodeng..boleh terjah..ikut selera masing masing..

Dalam menulis sesuatu..tak kira ler kat mana pun..blog ke..FB ke..twiter ke..tak ada siapa yang nak larang..janji penulisan itu ada etika..jangan menyentuh sesuatu yang sensitif..nanti ada pula yang meletup..elak elakkanlah.

Di pihak pembaca pula..kena baca dengan fikiran yang terbuka dan matang..supaya penerimaan minda tu lebih sempurna..mudah nak proses.Tak ler nanti minda tu jadi berat sebelah..haha.Bila dah berat sebelah ni..kalau yang best best tu kena kat kita tak per ler..leh senyum..leh ketawa.Tapi bila benda yang tak best tu kena lak..masam..meluat..emosi upgraded tahap evil..minda pun mula proses perkataan yang dot dot..

Jadi semudah kata..fahamkan apa yang di baca..fikirkan..selak yang tersirat..baru kita asingkan..baik sebagai tauladan..buruk sebagai sempadan..hehe!!

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. letak gambar je takpe kan?

    hehe XD

    p/s : menulis kena hati-hati, jaga sensititviti setiap pihak 🙂

  2. Btol tu btol.. sebagai pembaca, kita kena open minded.. X boleh nak percaya seratus peratus.. nanti jadi berat sebelah.. 😉

    MySuaraBlog: Jom Tidur Sebelum Pukul 1 Pagi

  3. duk rumah kan senang….tak yah nak berpanas..pastu kena tangkap..heee..

  4. Nur Syazana Mohammed Sani

    alargh ,. xbawak kemane pun sume 2 ,. aishhh

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/blog-lambat-load.html

  5. setuju bro….aku harap generasi mendatang lebih terbuka dan tidak bias dalam menilai sesuatu maklumat.

  6. hhehehe..nie le entry yang cukup mantap buat semua pembaca-pemabaca dan juga penulipenulis…..jangan terlampau ikut selera ye..kalo berat sebelah aje xpe tpi kalo berat sebeleh sebelah..hahaha….CARA MERAPIKAN TEKS PADA POST

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *