Menu Tutup

Hobi Yang Mahal

Salam..hari ni aku nak buat sket preview pasal sorang rakan aku ni..hobi dia layan main heli yg pakai remote tu..haha..kira ni hobi orang ada ada ni..
Nama mamat ni Ishak Bin Jamai ( nama penuh ni dalam I/C ) asal Felda Palong 5 ( sekampung laa kiro eh ngan den )..sekarang mamat ni tengah bertapa kat Amerika sana..apo apo pun layan laa gambar yg den publishkan ni…opsss..kalau nak tahu lebih lanjut korang skodeng la FB mamat ni ..search ” Heli Gilos “

kalau korang nak tengok lagi gambar meh skodeng sini

Heli ibarat isteri eh..layan
Letak gambar sebijik je heli ni..mamat ni ado beratus heli eh..tak muat nak letak semua

                 

rambut hilang kena kipas heli
aksi tunggang terbalik…yehaaa



zam zam ala kazam



pejuang di awan biru

8 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *