Breaking News
Home » Uncategorized » Hoben Jang Hoben

Hoben Jang Hoben


Assalammualaikum..nampaknya musim hujan petang dah mula melanda ni.Tak dapat nak main bola petang..orang lainlah eh..sebab aku ni tukang tengok je..haha..hari ni sajo nak kongsi lagu tema bola ni..nak dongar jom skodeng terus..

lagu hoben jang hoben untuk team Negeri Sembilan..lain team lain lagu kan…
Semoga mutu bolasepak tempatan akan lebih meningkat.Siapa lagi yang nak sokong kalau bukan kita..takkan nak suruh pekerja indonesia ngan bangladesh tu yang nak sokong..!!

Sekadar perkongsian..

Check Also

carta keputusan Liga Super 2018

Keputusan Liga Super 10 Februari 2018

Keputusan Liga Super 10 Februari 2018. Empat perlawanan Unifi Liga Super Malaysia 2018 berlangsung. Keputusan …

6 comments

  1. tahniah mng dgn perak..
    perak skrg teruk utk pusingan kedua..
    geram aku..

  2. TK tau lagu bola2 api je..
    hehe..

    kiz..

  3. Belalang Hijau

    smlm gol ketiga oleh hairuddin mmg class!!! hehehe

  4. rugi plak xtgk kt stadium smlm..
    klu xujan da g da…hehe..
    seb baek de live…huhu..terbaekk

  5. aku suke lagu ni. first dengar masa n9 nak menang final dulu

  6. pemain bola sepak n9 dulu best…skrg mcm kurang ckit la..huhuhu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *