Menu Tutup

Hoben Jang Hoben


Assalammualaikum..nampaknya musim hujan petang dah mula melanda ni.Tak dapat nak main bola petang..orang lainlah eh..sebab aku ni tukang tengok je..haha..hari ni sajo nak kongsi lagu tema bola ni..nak dongar jom skodeng terus..

lagu hoben jang hoben untuk team Negeri Sembilan..lain team lain lagu kan…
Semoga mutu bolasepak tempatan akan lebih meningkat.Siapa lagi yang nak sokong kalau bukan kita..takkan nak suruh pekerja indonesia ngan bangladesh tu yang nak sokong..!!

Sekadar perkongsian..

6 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *