Breaking News
Home » Uncategorized » Hoben Jang Hoben | Musuhnya Habis Binasa

Hoben Jang Hoben | Musuhnya Habis Binasa

Ermm.. menang 4-2 di Kuala Terengganu lawan T-Team..yehaa..esok pi kerja leh tegak sikit sebab kat tempat kerja semua kata N.Sembilan kalah malam ni…apo la ekau ni,bolom lawan dah kato kalah.Bola tu bulat…kalau nak mengolek deh kek dalam gol ..mengolek yo deh…tapi tu lah adat pertandingan..ado monang dan ado kalah..apa? seri? perlawanan liga jo yang ado seri bai..

Esok dah boleh cari-cari kaki ajak ponuhkan Stadium Paroi…kalau dah monang ni memang ramai yang nak poei.Kalau kalah..haremm semua tak nak poei..” buek apo menodah kek stadium tu..bukan monang pun” cam la kato eh kalau ajak poei..tu yang tak sodap donga eh tu..kalau den monang kalah totap sokong..haha..

Buek penyokong T-Team ,jangan sodih..masih ado perlawanan kedua..mano tahu boleh monang..duo gol jo lobih..buek jang-jang tu..walaupun lobih duo gol..jangan main macam orang leweh yo nanti..kok putih mato..marah Tok Mat nanti..padan muko.

Sisipan Bawah : agak-agak eh sapo ke final eh?

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

5 comments

  1. came here today to give you a big hug!

    a visit from Earth!

  2. steady jang..moh kito gebok T-team kek paroi

  3. Bola mmg bulat tp kaki pemain bola tu tak runcing.. Eh.. Ade kne ngene? Adeke?

  4. “akak sokong yg mana menang …hahaha….biasalah kalau menang semua org suka,kalau kalah semua org kutuk…main tk baguslah,coach tk baguslah..mcm2..”

  5. bro. den nak ikut ekau p paroi leh. den nak nengok gak.. hohohoho

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *