Breaking News
Home » Uncategorized » Hishammuddin Hussein | Terima 2 Peluru Hidup Dan Nota Ugutan

Hishammuddin Hussein | Terima 2 Peluru Hidup Dan Nota Ugutan

Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi.Selain peluru, sampul surat itu juga mengandungi sebuah buku yang diselitkan nota ugutan.-Sumber Berita Harian Online

Huhu..orang nak raya ni dapat kad raya..tetiba leh dapat surat ugutan dan peluru hidup pula.Motif apakah,angkara siapakah..masih jadi misteri.Menurut Datuk Seri Hishammuddin Hussein yang juga Menteri Dalam Negeri itu laporan polis telah di buat.Jadi tak perlu kita timbulkan spekulasi biar pihak polis yang buat siasatan.

ps: No Komen..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. tu la kad raya die. hahaha aduyai

  2. cubo tengok2 kek polughu tu..kok ado tulih selamt hari ghayo.. mano kito tau kan..kih kih kih..

  3. huhu..kpe mcm tu yer? ingtkn jd org atsan dsygi tp mlah btambah musuh pula..hmm..

  4. xmo laa kad raya cmni, huh…

  5. ‘best’nya raya dia tahun ni…

  6. mesti trauma nak beraya nanti hehe..peluru hidup tuh..hehhe

    biasalah ahli politik..memang akan ada ancaman..

  7. entah betul ke tidak tu… hahahaa…

  8. haaa..macam2 la manusia nih.huhu

  9. fuhh,,,lepas ni mesti bodigurd keliling piggang hisham ni…hehe…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *