Breaking News
Home » Berita » Harian Metro Preview: Koma Di Humban Bapa

Harian Metro Preview: Koma Di Humban Bapa

Salam semua..Bukan sengaja suka2 aku nak preview Hmetro punya cerita ni..tapi aku sebagai seorang bapa terasa betapa bodohnya menjadi seorang bapa yang sedemikian..adoi dah hilang akal apa eh..terasa teremosi pula aku baca berita ni..

Anak kecil ni kini terlantar di ICU gara gara di campak oleh bapa kandung yang berang semata mata anak itu sering menangis..adoi..dah memang budak kecil..cam tu la adatnya..ada masalah mental ke apa..??
Wahai kaum2 bapa sekelian..belajarlah bersabar dengan kerenah anak2 kerana anda juga seperti itu semasa kecil dulu..
[NOKTAH]

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

8 comments

  1. sian kat budak tu..huhuhuhu..same2 la berdoa agar baby tu selamat…amin..

  2. errmm kenapa lah sampai mcm nie…..kesian baby tu =(

  3. damn!! rasa macam nak humban balik bapak dia tu..budus tul!

  4. sampai tak tau nak cakap apa…

  5. macam2 dunia skang ni..

  6. Manusia sekarang ni kurang kesabaran
    Hanif bin Idrus Blog

  7. betol kata hanif…manusia ni dah hilang sifat kesabaran….dengan anak sendiri pun nak naik angin..normal lah tu..nama dah budak2…kalau tak tahan dengan anak menangis takyah lah ada anak…
    apalah punyer otak taruk kat lutut..

  8. ish3..kot ye pon x sabaq…sebagai bapa..x kesian ka kat anak sendiri..huhu..kejam sunggah laaa…aishh..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *