Home » Uncategorized » Harian Metro | Metro Ahad | 20-03-2011 : Hasrat Kahwin Setiap Bulan | Pakatan 4 Madu

Harian Metro | Metro Ahad | 20-03-2011 : Hasrat Kahwin Setiap Bulan | Pakatan 4 Madu

PAKATAN 4 MADU Tembelang seorang lelaki yang bercita-cita hidup senang dengan mengikis wang wanita bukan saja terbongkar, malah dia kini tidak keruan apabila terpaksa berdepan pakatan empat ‘madu’ yang berganding bahu untuk memporak-perandakan hidupnya.

Pakatan berkenaan membabitkan tiga mangsa yang dijanjikan untuk dikahwini dalam tempoh selang sebulan, bermula bulan depan, manakala bekas isteri lelaki itu mahu melunaskan dendam selepas menyedari suaminya curang.

Dalam kes ini didapati lelaki ni berkahwin hanyalah semata mata mahu megikis wang / harta wanita2 ini demi kesenangan hidupnya.Jadi aku rasa wajarlah wanita wanita ini mengambil tindakbalas demi menunut hak dan megelakkan orang lain dari terus menjadi mangsa.

Empat mangsa merancang membuat laporan polis kerana pernah di ugut selepas lelaki ini mengetahui tembelangnya pecah.Wanita ini berkata masih menyimpan bukti SMS yang berbaur ugutan yang di hantar oleh lelaki ini.

Jadi inilah sikap lelaki yang tidak bertanggungjawab yang mengambil kesempatan di atas kelemahan an orang lain.Semoga ini menjadi pengajaran kepada semua wanita agar tidak mudah terpedaya dengan pujuk rayu lelaki.Selidik dulu supaya diri tak terjerat.

Berita Penuh Di Metro Ahad

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

11 comments

  1. Scarlett O'Hara

    Lelaki cam tu campak je ke laut bagi makan jerung!

  2. @Scarlett O’Hara hahaha..jerung pun pandang dah tak selera dah..reput cam tu je laa dalam laut

  3. sekarang sume nak cari jalan mudah untuk kaya kn.. hehe

  4. banyak lagi jalan nak cari duit, umpamanya macam kizmyself ni, buat blog letak nuff, tarik traffic ramai2 singgah, klik iklan, ujung bulan tengok statement wahh lumayan.

  5. @awie958 amboii awie..den pulak yang di letakkan dalam ini cerita..apa apa pun btol tu awie..cari wang biar dengan cara yang btol..hehe..

  6. itu namanya bukan LELAKI..tapi JANTAN..kalau nak tambah nama lebih sedap lagi JANTAN KEPARAT..wawawawa 🙂

  7. p.ramlee versi baru ke?
    tp p.ramlee x kikis harta madu2 dia…

    huhuhu

  8. Kasi ” potong ” jer..

  9. pergh … dera tu kpah … tp baguih jugak buat pelajaran. Ini lelaki jenis aper daaa …

  10. kita bako…bako…ehhhh…

    apa la punye laki…ciittt…
    mentang2 ada kouta 4…nak amik kesempatan ye…

    jahat betul…

  11. Astaghfirullahalazimm.. kenapa la demi kesenangan duni a lelaki tersebut sangup menginaya orang lain? nak2 kaum yg lemahh ni.. Ya Allah, semoga terbuka hati laki tersebut utk bertaubat. T.T

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *