Home » Uncategorized » Harian Metro | Metro Ahad | 10-04-2011 | Ratu Cantik Nyah

Harian Metro | Metro Ahad | 10-04-2011 | Ratu Cantik Nyah

Mengejutkan apabila satu pertandingan ratu cantik mak nyah dianjurkan secara tertutup di sebuah hotel terkemuka di pantai timur dengan berselindung di sebalik motif kerja amal untuk membantu golongan kurang bernasib baik.ratu cantik mak nyah ??

pertandingan Miss Malaysia 2010 membabitkan ratu dari seluruh negara itu turut dihadiri golongan kenamaan bergelar Datuk dan artis terkenal, Noraniza Idris yang bertindak sebagai juri.Penganjur dikatakan memilih negeri berkenaan sebagai tuan rumah berikutan kekaburan undang-undang syariah di negeri itu untuk menghukum golongan mak nyah jika berpakaian dan berkelakuan seperti wanita di khalayak.
Pertandingan ratu cantik mirip di Pattaya, Thailand itu terbongkar selepas didedahkan di beberapa laman web sejak Selasa lalu.

Perkara ini di ceritakan sendiri oleh seorang peserta yang terlibat dalam pertandingan itu..walaupun pun perkara ini berlaku tahun lalu..tapi itu bukan soalnya..tapi kenapa boleh berlaku??

Apakah motif sebenar buat pertandingan yang tak masuk akal ini atas nama pertandingan amal..ermm..di mana rasionalnya..siapa nak jawab ni..siapa nak jawab ni..ada ada ada ke??

Oklah selamat hari minggu..sarapan dulu..
Cerita penuh kat sini

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. geli gile tgk video tu…. ada jugak orang komen lawa.. mcm sial jeee

  2. Kak vee idola bilik tidor pengacara.. muka cam sampah..

  3. amal tu..kira buat amal ke bila buat benda2 mcm tu??

  4. memang tak masuk akal..

  5. ape ke benda la kan buat pertandingan cam gini.. aishh

  6. geli geleman tengok video tu.. tak sangka pulak sampai ada artis bertudung tu sanggup jadi juri.. siap menyanyi pulak tu.. dah tak ada show lain ke sampai nak kena terima show yang ni??

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *